کد خبر: 227903
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
مرسدس بنز G واگن

پیشرانه‌های حجیم و توانمند بنزینی و دیزلی نصب‌شده روی این خودرو سبب شده است قابلیت‌های آفرودی فراوانی داشته باشد، اما از طرفی میزان آلایندگی این پیشرانه‌ها بارها موردانتقاد سازمان‌های محیط‌زیستی قرار گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو»، مرسدس‌بنز G‌کلاس را می‌توان یکی از مشهورترین شاسی‌بلندهای دنیا دانست که به‌واسطه توانایی فنی و طراحی منحصربه‌فردی که دارد، طرفداران فراوانی در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است.

پیشرانه‌های حجیم و توانمند بنزینی و دیزلی نصب‌شده روی این خودرو سبب شده است قابلیت‌های آفرودی فراوانی داشته باشد، اما از طرفی میزان آلایندگی این پیشرانه‌ها بارها موردانتقاد سازمان‌های محیط‌زیستی قرار گرفته است. حال به‌تازگی کمپانی مرسدس‌بنز اعلام کرد فرآیند طراحی و توسعه نسخه تمام‌الکتریکی G واگن در دستور کار قرار گرفته و به‌زودی شاهد عرضه این شاسی‌بلند با قوای محرکه الکتریکی خواهیم بود. اولا کالنیوس، رئیس هیات‌مدیره دایملر و مدیرعامل بخش خودروهای مرسدس بنز در این‌باره گفت: «جی‌واگن از تمام بخش‌های بازار و منطق صنعت خودرو فراتر رفته، می‌توان گفت این مدل یک شرکت مخصوص به خود است. ما قصد داریم نسخه الکتریکی جی‌کلاس را بسازیم و طراحی اولیه آن را شروع کرده‌ایم، پس تا چند سال دیگر شاهد عرضه جی‌واگن الکتریکی خواهید بود.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =