کد خبر: 227905
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

می‌خواهیم سراغ یکی از خاص‌ترین و گران‌ترین خودروهای موجود در جهان برویم. خودرو موردنظر یک دستگاه رنجروور Vogue است که به تیغ جراحان  HAMMAN سپرده شده نتیجه این جراحی ظاهری کاملا متفاوت با چهره‌ای خشن و پرجذبه را برای این شاسی‌بلند انگلیسی به ارمغان آورده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،هنگامی که صفت تفضیلی «ترین» به یک موضوع نسبت داده می‌شود، ناخودآگاه ذهن به‌دنبال ویژگی خارق‌العاده‌ای در آن می‌رود. 
در دنیا و صنعت خودرو، این صفت در حال گسترش و پیشرفت است، به‌طوری که هر روز در اخبار صنعت خودرو بارها صفاتی همچون سریع‌ترین، قوی‌ترین، زیباترین و ... را می‌شنویم. اما گاهی اوقات این صفات خیلی جدی‌تر توجه را به خود جلب می‌کند، مثلا هنگامی که سخن از خاص‌ترین و یا گران‌ترین خودرو در میان باشد. 
حال می‌خواهیم سراغ یکی از خاص‌ترین و گران‌ترین خودروهای موجود در جهان برویم. خودرو موردنظر یک دستگاه رنجروور Vogue است که به تیغ جراحان  HAMMAN سپرده شده نتیجه این جراحی ظاهری کاملا متفاوت با چهره‌ای خشن و پرجذبه را برای این شاسی‌بلند انگلیسی به ارمغان آورده است. اما کار به همین جا ختم نمی‌شود، نکته قابل توجهی که این خودرو را به خاص ترین و گران‌ترین رنجروور تبدیل کرده است، روکشی از جنس طلاست که سراسر بدنه آن را فرا گرفته است. ظاهر این خودرو شاید در ابتدا کمی نامتعارف به نظر برسد، اما پس از کمی دقت، توجه را جلب کرده و زیبایی منحصر‌به‌فردی را به رخ بینندگان می‌کشد. این خودرو به صورت استاندارد چهره‌ای خاص و لوکس دارد، به همین خاطر کمتر از این نمونه در خیابان مشاهده می‌شود، خودرو موردنظر در یکی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس و توسط مجموعه‌های عربی به این صورت درآمده است.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =