کد خبر: 227907
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا در پیام خود به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در سال گذشته پرچمدار رونق تولید ملی بود و به عنوان خودروساز اول کشور آماده جهشی بزرگ در عرصه تولید در سال جدید است.

به گزارش «اخبار خودرو»،متن کامل پیام نوروزی سید جواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به این شرح است:

به نام خدا

سال ۱۳۹۸ سپری شد و بار دیگر چرخش روزگار سالی نو را در پیش‌روی زندگی ما قرار داد.
در سالی که گذشت صنعت خودرو کشور یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع بی‌سابقه‌ای را در برابر حرکت خود در عرصه تولید و اقتصاد کشور تجربه کرد.
با وجود همه این موانع، گروه خودروسازی سایپا توانست ضمن مشارکت گسترده در طرح و پویش ملی بومی‌سازی قطعات خودرو و تعمیق ساخت داخل، تجربه‌ای تازه از خودباوری، نگاه به توانمندی‌های موجود در کشور و تکیه بر دانش و خلاقیت جوانان و متخصصان ایرانی را به‌ ثبت رسانده و ضمن افزایش تولید روزانه خود به ۲ هزار دستگاه، «رونق تولید» را به معنای واقعی در این مجموعه صنعتی محقق کند.
این مجموعه با برنامه‌ریزی، تلاش، حرکت جهادی و همت کارکنان خود موفق شد پرچمدار تولید ملی شده و علاوه بر تعمیق و توسعه ساخت داخل و تثبیت جایگاه خود به عنوان خودروساز اول کشور، زمینه جهشی بزرگ در عرصه تولید را در سال ۱۳۹۹ فراهم کند.
در راهبرد و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای سال ۹۹، افزایش تولید خودرو و رونق کسب وکار درون و برون سازمانی، عرضه سه محصول جدید به بازار، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو باکمک شرکت‌های دانش بنیان ایرانی، ارتقای سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت‌ها از طریق عادی‌سازی جریان تولید و عرضه محصول به بازار و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهبردهای دولت تدوین شده است.
نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تاکید ریاست محترم جمهوری و وزارت صمت بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.
اینجانب فرارسیدن سال ۱۳۹۹، سال «جهش تولید» را به آحاد ملت شریف ایران و آغاز پنجاه و چهارمین سال فعالیت گروه خودروسازی سایپا را به همه همکاران عزیزم تبریک عرض کرده و سلامتی، بهروزی و توفیق ایرانیان و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
سید جواد سلیمانی
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =