کد خبر: 227909
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸

گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تقدیر از مقام معظم رهبری در پاسداشت اقدامات موثر بخش‌های مختلف تولیدی طی سال گذشته و همچنین تبریک سال نو به پیشگاه معظم‌له و ملت شریف ایران طی بیانیه‌ای اعلام کرد: این گروه صنعتی در تاسی به فرمایش رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنان سال 1399، اهتمام خود را به کار خواهد بست تا گام‌های موثری در تحقق شعار سال، «جهش تولید» برداشته شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،در این بیانیه آمده است: گروه صنعتی ایران خودرو در تبعیت از سیاست‌های کلی حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه حمایت‌های دولت محترم همواره تلاش می‌کند که در تحقق آنچه تکلیف بخش تولید و صنعت کشور است، پیشگام باشد. 
متن این بیانیه به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم. یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبرالیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال. ضمن تبریک سال 1399 هجری شمسی به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری،دولت محترم و ملت شریف و عزیز ایران، سلامتی و بهروزی ایران اسلامی را آرزومندیم و به عنوان بخشی از پیکره اقتصادی و تولیدی کشور اعلام می‌کنیم که در تاسی به فرموده معظم له در تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» به ایفای وظیفه و تکلیفی که برعهده داریم، عمل خواهیم کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو وظیفه خود می‌داند در تبعیت از سیاست‌های کلی حاکم بر نظام مقدس جمهوری اسلامی، در سایه حمایت‌های و رهنمودهای دولتی و همچنین با اتکال به توان مهندسی و ظرفیت دانشی و تولیدی خود، در آنچه مسئولیت بخش تولید و صنعت است، پیشگام بوده و اقدام نماید. 
صنعت خودرو کشور و به تبع آن گروه صنعتی ایران خودرو در سال‌های گذشته، فراز و فرودهای پرشماری را طی کرده است و تحریم‌های گسترده بین‌المللی نسبت به این صنعت، حاکی از اهمیت آن در اقتصاد ملی و اهتمام دشمنان برای تضعیف آن است. در عین حال، این صنعت توانسته‌است با حمایت نیروهای متعهد و متخصص خود و با اتکای به توان داخل در تولید پیشرفت‌های چشمگیری را به دست آورد، گرچه این توفیقات کافی نباشد.
خرسندیم که در سال گذشته توانستیم ضمن غلبه بر دشواری‌ها با مجموعه اقدامات مدیریتی و همکاری‌های صنفی و اقدامات خلاقانه بخش‌های مختلف تولید قطعات در ساخت قطعات با فناوری بالا، گام‌های موثری در «رونق تولید» برداریم و از آزمون‌های آن سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال «آزمونهای دشوار» بود، دستاوردهای ارزشمندی را در عرصه صنعت نصیب کشور و ملت کنیم. 
بی‌تردید این توفیق‌ها و توجه ارزشمندی که به فعالیت‌های پیشین شده است، موجب خواهد شد، بتوانیم مقتدرانه در عرصه کسب و کار کشور فعال باشیم و با غلبه بر مشکلات، نسبت به حل مسایل پیش رو اهتمام کنیم. 
گروه صنعتی ایران‌خودرو خود را آماده می‌کند تا با آسیب‌شناسی و ارزیابی صحیح و عالمانه تجربیات گذشته و درس‌آموزی از حوادث و رخدادهای پیشین و همچنین با توجه به همکاری‌های مختلف به‌خصوص در عرصه ملی، نسبت به تحقق شعار سال 1399 که موجب تسریع حرکت کشور در دستیابی به اهداف پیش‌بینی شده توسعه‌ای در اسناد بالادستی و قانونی است، بردارد. 
ما در گروه صنعتی ایران خودرو باور داریم که توسعه کشور بویژه در عرصه صنعت خودرو با توجه به زیرساخت‌های موجود، همچنین گستردگی آن و تاثیر بسزا و فراوانی که این حوزه در تحرک بخشی به حلقه تامین آن وجود دارد، می‌تواند از مهم‌ترین بخش‌هایی قلمداد شود که با ارتقاء شاخص اشتغال، موجب ارتقاء شاخص توسعه در کشور شود. 
 رجاء واثق داریم که «اِنَّ مَعَ العُسرِ یُسرا» و با امید و روحیه از تنگناها و ناهمواری‌های مسیر عبور کرده و دوران یسر و آسانی را تجربه خواهیم کرد و با چنین رویکردی در استقبال از کار و تلاش برای سال 1399، تمام همت و توان خود را در گروه صنعتی ایران خودرو به کار خواهیم بست تا بتوانیم ضمن رفع مشکلات پیش رو، اقدامات موثری را در تحقق شعار سال که بفرموده مقام معظم رهبری «جهش تولید» است، برداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =