کد خبر: 227916
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

شرکت‌های خودروسازی فعال در هند از توقف خطوط تولید کارخانه های خود در این کشور تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا خبر دادند.

به گزارش «اخبار خودرو​»،با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا بسیاری از خودروسازان بزرگ و فعال در سراسر جهان به تعطیلی و توقف خطوط تولید کارخانه های خود اقدام کرده اند تا بدین ترتیب بتوانند به قطع زنجیره انتقال و انتشار این بیماری خطرناک و مرگبار کمک کنند. 

بر اساس گزارشی که در رویترز آمده است، بعد از خبر تعطیلی کارخانه‌های خودروسازان بزرگی همچون فولکس واگن، فورد جنرال موتورز، بی ام و ، جگوار، بنتلی، فراری، لامبورگینی، تویوتا و غیره در اروپا و آمریکای شمالی ، حالا به نظر می رسد که بسیاری از خودروسازان بزرگ همچون ماروتی سوزوکی هند (Maruti Suzuki India )، ماهیندرا (Mahindra & Mahindra) ، مرسدس بنز ، فایت کرایسلر و هیوندای موتورز نیز قصد دارند به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این کشور کارخانه های خود را تعطیل کرده و خطوط تولید خودروهای خود را به طور موقت متوقف کنند.

بیانیه‌های منتشر شده از سوی این خودروسازان حاکی از آن است که مدت زمان تعطیلی کارخانه های آنها به تصمیمات آتیه دولت هند بستگی خواهد داشت.

بر اساس آمارهای منتشر شده، تاکنون حداقل ۳۴۱ نفر به بیماری کوئید ۱۹ در هند مبتلا شده و این ویروس تاکنون جان پنج نفر را نیز در این کشور بزرگ و پرجمعیت آسیایی گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =