کد خبر: 227925
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷

در راستای اجرای پویش #درخانه بمانیم و تمرکز سایپا به خدمت‌رسانی ویژه در این شرایط، استقبال مشتریان گروه سایپا از خدمات در محل امداد خودرو به صورت چشمگیری افزایش یافت.

به گزارش «اخبار خودرو​»،مدیر عملیات شرکت امدادخودروسایپا از افزایش ۴۳ درصدی خدمات خودرو در محل محصولات گروه سایپا خبر داد و گفت: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر رایگان شدن اجرت خدمات و ایاب و ذهاب خدمات خودرو در محل، ناوگان ارائه خدمات امدادی در محل توسط امدادخودروسایپا نیز تقویت شد تا در این روزهای شیوع ویروس کرونا، خدمات سریع‌تر و مطلوب‌تری به هموطنان ارائه شود.

عباس فخاریان افزود: به منظور کاهش سفرهای غیرضروری در سطح معابر عمومی و سرعت دهی در ارائه خدمات امدادی و تعمیراتی، بخشی از ناوگان امدادی مستقر در جاده‌های بین راهی در مراکز شهرها مستقر و به ارائه خدمت در درب منازل پرداختند.

رئیس ستاد طرح خدمات و امداد گروه خودرو سازی سایپا ضمن قدردانی از مردم برای رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه های مسئولین در عدم خروج از منازل گفت: گروه خودروسازی سایپا ضمن افزایش بازه زمانی ارائه خدمات خودرو در محل تا ساعت ۲۲ و همچنین رایگان کردن اجرت خدمات و ایاب ذهاب در این روزها در کنار مشتریان گرانقدر خود ایستاده است.

هموطنان گرامی می توانند جهت دریافت خدمات به آدرس اینترنتی www.emdadsaipa.com مراجعه و یا با شماره سراسری 096550 یا شماره 84444 با پیش شماره 021 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =