کد خبر: 227943
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
محدوده طرح ترافیک

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ترافیک سال ۱۳۹۹ از ۱۶ فروردین ماه آغاز می‌شود، گفت: بنابر اعلام شورای ترافیک تهران، ساعت محدوده‌های ترافیکی نیز به روند گذشته یعنی از ۸ صبح الی ۱۷ عصر تا اطلاع ثانوی خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو​» به نقل از ایسنا،یوسف حجت، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، درباره نحوه اجرای طرح ترافیک در ایام نوروز، گفت: به تبعیت از سال‌های گذشته، طرح ترافیک در ایام نوروز اجرا نشد.

او در ادامه افزود: طرح ترافیک سال ۱۳۹۹ نیز از ۱۶ فروردین ماه آغاز می‌شود. بنابر اعلام شورای ترافیک تهران، ساعت محدوده‌های ترافیکی نیز به روند گذشته یعنی از ۸ صبح الی۱۷ عصر تا اطلاع ثانوی خواهد بود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تأکید بر اینکه رزرو روزهای تردد در سامانه «تهران من» برای همه شهروندان اعم از ساکنان محدوده طرح یا ساکنان غیر از محدوده طرح الزامی است، بیان کرد: شهروندان قبل از ورود به حلقه اول و دوم ترافیکی باید طرح ترافیک را رزرو کنند و حساب شهروندی‌شان اعتبار کافی داشته باشد.

به گزارش شهرنوشت، کاهش ساعت محدوده ترافیکی از تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ با تصمیم گیری شورای ترافیک تهران تا اطلاع ثانوی انجام شده است.

پیش از این مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران از تمدید اعتبار طرح ترافیک سهمیه بگیران دارای تخفیف تا اول اردیبهشت ۹۹ خبر داده و گفته بود: زمان طرح ترافیک سهمیه بگیران خاص یعنی ایثارگران، جانبازان، معلولین، بیماران خاص، رانندگان آژانس‌ها، اتومبیل کرایه، خبرنگاران یا به عبارتی دیگر افرادی که طبق مصوبه شورای شهر تهران سهمیه‌ طرح ترافیک با ضرایب کاهشی در سال ۱۳۹۸ دریافت کرده‌اند تا اول اردیبهشت ۱۳۹۹ تمدید شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =