کد خبر: 227956
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

مسیر رفت و برگشت جاده کوهستانی کرج - چالوس (کندوان) به منظور اجرای عملیات لق گیری و ریزش برداری سنگ‌ها از صبح امروز به مدت دو روز بسته است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای چالوس و کلاردشت گفت : انسداد جاده کندوان از ساعت 7 صبح امروز آغاز می شود و تا 7 صبح روز پنجشنبه چهاردهم فروردین ادامه دارد .

مهدی صفایی افزود : انسداد این جاده به منظور لق گیری و پاکسازی سنگ ریزه های سقوط کرده در حوزه استحفاظی استان البرز صورت گرفته است.

وی گفت :‌ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس هم با توجه به انسداده دو روزه این مسیر با به کارگیری نیروها و ماشین آلات سنگین راهداری نسبت به پاکسازی کامل محور اقدام می کند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس و کلاردشت خاطر نشان کرد که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته قرار است در این دو روز از مرزن‌ آباد تا تونل کندوان به صورت کامل پاکسازی شود تا مسیر برای تردد ایمن خودروها آماده باشد.

جاده سخت گذر و کوهستانی چالوس - کرج حدود 170 کیلومتر طول دارد که حدود نیمی از طول این مسیر جزو حوزه جغرافیایی استان مازندران شهرستان چالوس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =