کد خبر: 227971
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از کاهش ۸۰ درصدی سفرهای جاده ای ناوگان عمومی در نوروز امسال در مقایسه با نوروز سال گذشته خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو​» به نقل از مهر،مهران قربانی در گفت وگوی زنده تلویزیونی با شبکه خبر با اشاره به اینکه غالب مراکز گردشگری، اقامتی، هتل‌ها و مراکز مشابه در حال حاضر فعال نیستند، گفت: با بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، تقریباً با اطمینان می‌توان گفت که سفرهایی که توسط اتوبوس و ناوگان رسمی مسافری انجام می شود، عمدتاً سفرهای ضروری و اجتناب ناپذیر هستند.

وی این سفرها را با اهداف برگشت به شهر محل اقامت یا محل اشتغال یا مقاصد درمانی ذکر و اظهار کرد: رقمی که در حال حاضر در بخش حمل و نقل مسافری جاده‌ای داریم، در دو هفته گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد کاهش داشته است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، در هفته گذشته، در روزهای مختلف به مراتب نسبت به هفته قبل از آن، روند نزولی سفرهای جاده‌ای، با سرعت بیشتری اجرا شد. بنابراین غالب سفرهای جاده‌ای با ناوگان عمومی، به شهروندانی اختصاص دارد که با توجه به اضطراری که دارند و از سوی دیگر، امکان سفر با خودروی شخصی برایشان مهیا نیست، لذا به سفرهای ضروری با ناوگان عمومی روی آورده‌اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =