کد خبر: 228010
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

معاون فرهنگی مسجد جمکران گفت: تمامی خیابان‌های ورودی به مسجد جمکران و مسیرهای اطراف مسدود است و از ورود خودروها به این محدوده ممانعت خواهد شد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،معاون فرهنگی مسجد جمکران گفت: تمامی خیابان‌های ورودی به مسجد جمکران و مسیرهای اطراف مسدود است و از ورود خودروها به این محدوده ممانعت خواهد شد.

«حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی» معاون فرهنگی مسجد جمکران در گفت‌وگو با ایلنا درباره عدم حضور مردم در سالروز ولادت امام زمان (عج) در مسجد مقدس جمکران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت قطع زنجیره انتقال تمام اجتماعات و برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از نوروز کنسل شده است.

وی ادامه داد: ما امسال در مراسم نیمه‌شعبان پذیرای زائران نخواهیم بود و درب‌های مسجد جمکران بسته است.

معاون فرهنگی مسجد جمکران تصریح کرد: از مردم درخواست می‌کنیم، همانطور که تاکنون در خانه مانده‌اند تا پایان شکست کرونا نیز در خانه بمانند.

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی خاطرنشان کرد: ما جشن‌های شب نیمه شعبان را نیز که شامل جشن شب نیمه، استغاثه به امام زمان(عج) و هم احیای شب نیمه شعبان است را از قاب تلویزیون مهمان خانه‌های مردم خواهیم بود. مردم از طریق رسانه ملی می‌توانند از ساعت ۱۸ روز ۱۴ شعبان یا ۲۰ فروردین ماه تا ساعت ۷ صبح روز نیمه شعبان برنامه های مسجد جمکران را ملاحظه کنند.

وی یادآور شد: برنامه‌های ما در این مدت شامل جشن، احیای شب نیمه شعبان و برنامه استغاثه به امام زمان (عج) است که از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه شب تا ساعت ۲۱ از شبکه های ملی پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد جمکران درباره مسیرهای منتهی به مسجد جمکران گفت: تمامی خیابان‌های ورودی به مسجد جمکران و مسیرهای اطراف مسدود است و از ورود خودروها به این محدوده ممانعت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =