از آنجا که موتورسیکلت شما دارای سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری است، در زمانی که استارت می‌زنید، اگر چراغ‌چک دو بار چشمک بزند و پس از آن خاموش شود، به‌اصطلاح نیازمند ‌راه‌اندازی مجدد ECU موتورسیکلت است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،درنظر داشته باشید عیب‌یابی از راه دور و بدون بررسی‌های لازم درست نیست. از آنجا که موتورسیکلت شما دارای سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری است، در زمانی که استارت می‌زنید، اگر چراغ‌چک دو بار چشمک بزند و پس از آن خاموش شود، به‌اصطلاح نیازمند ‌راه‌اندازی مجدد ECU موتورسیکلت است. برای برطرف کردن چنین‌مشکلی باید واحد پردازشگر مرکزی را به‌دستگاه عیب‌یاب متصل و ECU مجدد راه‌اندازی شود. از سوی دیگر درپاسخ به‌بخش دوم سوال شما باید گفت تولید صدای بیش از حد از موتور به‌خرابی یا همان لقی قطعات داخلی موتور منوط می‌شود. 
همچنین  اگر ساختار ظاهر رینگ‌های پیستون  از حالت آب‌بندی خارج شده باشند، موقعی که پیستون در جداره به‌حرکت خطی خود ادامه می‌دهد، رینگ‌ها به‌دیواره سیلندر برخورد کرده و این امر منجربه‌تولید صدای بسیار زیادی می‌شود. برهمین اساس درچنین حالتی باید  پیشرانه  باز شود و قطعات داخلی آن یعنی پیستون و رینگ‌های آن که احتمالا معیوب شده، بررسی و درصورت نیاز برای رفع مشکل تعویض شوند. شایان ذکر است  این صدا می تواند به‌علت فاصله بین پیکاپ و فلایویل نیز باشد که در نهایت  نیاز به‌بررسی بیشتری دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =