کد خبر: 228767
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

نمایشگاه خودرو بریتانیا که قرار بود اواخر سال جاری میلادی یعنی از اول آگوست 2020 در فارنبورگ آغاز به‌کار کند، به دلیل شیوع کرونا به سال 2021 موکول شد. طبق اعلام مسئولان برگزاری،  این رویداد بیش از 10 است که برگزار نشده و قرار بود امسال با اتفاقات مهمی همراه شود.

به گزارش «اخبار خودرو​»،نمایشگاه خودرو بریتانیا که قرار بود اواخر سال جاری میلادی یعنی از اول آگوست 2020 در فارنبورگ آغاز به‌کار کند، به دلیل شیوع کرونا به سال 2021 موکول شد. طبق اعلام مسئولان برگزاری،  این رویداد بیش از 10 است که برگزار نشده و قرار بود امسال با اتفاقات مهمی همراه شود.
اما گسترش کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شد این رویداد خودرویی هم مانند سایر رویدادها و نمایشگاه‌های مهم خودرو در سراسر جهان لغو و برگزاری آن به تاریخ دیگری موکول شود. طبق گفته مسئولان برگزاری، بلیت‌های فروخته‌شده برای سال بعد معتبر خواهند بود و علاقه‌مندان می‌توانند بر اساس تقویم جدید برگزاری، از نوزدهم تا بیست و یکم آگوست 2021 برای بازدید از این نمایشگاه برنامه‌ریزی کنند. علاوه‌بر این نمایشگاه، رویداد خودروهاوکریسمس نیز در ماه نوامبر برگزار خواهد شد که بازدیدکنندگان با بلیت این نمایشگاه نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. 
این رویداد جانبی به‌عنوان نسخه‌ جمع‌وجوری از یک نمایشگاه خودرویی توصیف شده است و بازارهای مرتبط با خودرو در آن برپا خواهد شد. نمایشگاه خودروها‌و‌کریسمس مانند رویداد اصلی در مرکز کنفرانس‌های فارنبورگ برگزار خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه بخش خودروهای الکتریکی رترو نیز برگزار می‌شود که به خودروهای کلاسیک با قوای محرکه الکتریکی اختصاص دارد. 
رویداد خودروها و کریسمس که بخشی از نمایشگاه خودرو سال 2021 خواهد بود 28 و 29 نوامبر امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =