کد خبر: 228797
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
آلپینا D3 S مدل 2021

،آلپینا یکی از تیونرهای اختصاصی ب‌ام‌و است که پس از معرفی محصولات جدید این برند، اقدام به تقویت و شخصی‌سازی محصولات این نشان تجاری می‌کند. این شرکت به‌تازگی در جدیدترین اقدام خود، نسخه دیزلی ب‌ام‌و سری 3 را مورد بازبینی قرار داد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،آلپینا یکی از تیونرهای اختصاصی ب‌ام‌و است که پس از معرفی محصولات جدید این برند، اقدام به تقویت و شخصی‌سازی محصولات این نشان تجاری می‌کند. این شرکت به‌تازگی در جدیدترین اقدام خود، نسخه دیزلی ب‌ام‌و سری 3 را مورد بازبینی قرار داد.

پس‌از نسخهB3 در سال 2019، این جدیدترین محصولی است که به نام D3 S توسط آلپینا برای سال 2021 راهی بازارهای جهانی می‌شود.
پیشرانه 6سیلندر 3لیتری توربودیزل D3 S قدرت 355‌اسب‌بخاری را بین دورهای 4000 تا 4200 پیشرانه تولید می‌کند، بنابراین می‌تواند لقب ب‌ام‌و M3 دیزلی را نیز از آن خود کند.

البته این خودرو به دو صورت سدان و تورینگ عرضه می‌شود. قدرت آن 15‌اسب‌بخار بیشتر از نسخه استاندارد یعنی ب‌ام‌و M340d است. از نظر گشتاور، آلپینا D3 S عدد 730 نیوتون‌متر را نشان می‌دهد که 30 واحد بیشتر از M340d است. D3 S از نظر دینامیکی نیز ناامیدکننده نیست زیرا آلپینا وعده پاسخ عالی پدال گاز در دورهای پایین و همچنین پیشرانه‌ای با دوران بالا را داده است، چیزی که پیشرانه‌های دیزلی مدرن معمولا از انجام آن عاجزند.

برای اولین‌بار در تاریخ ب‌ام‌و آلپینا، D3 S از تکنولوژی هیبرید ملایم سود می‌برد و به‌همین‌دلیل بوست‌الکتریکی 11‌اسبی به‌ویژه در سرعت‌های پایین ارائه و باعث بهبود راندمان و مصرف سوخت می‌شود. این پیشرانه با یک جعبه‌دنده 8سرعته اتوماتیک ساخت ZF و سیستم چهارچرخمحرک xDrive همکاری می‌کند. آلپینا از توزیع مناسب گشتاور بین چرخ‌ها مطمئن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =