کد خبر: 228798
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
سانگ‌یانگ تیوولی

یک‌سال پیش سانگ‌یانگ نسخه فیس‌لیفت ‌تیوولی را در کره‌جنوبی عرضه کرد و حالا پای این کراس‌اوور ساب‌کامپکت به اروپا رسیده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»، یک‌سال پیش سانگ‌یانگ نسخه فیس‌لیفت ‌تیوولی را در کره‌جنوبی عرضه کرد و حالا پای این کراس‌اوور ساب‌کامپکت به اروپا رسیده است.

تیوولی برای این فیس‌لیفت، به‌روزرسانی‌هایی را در بیرون، داخل، تکنولوژی‌های ایمنی، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و قوای محرکه تجربه کرده است. 
بیرون این خودرو در جلو با چراغ‌های جدید و جلوپنجره بازطراحی شده به همراه سپر جدید که از ورودی هوای بزرگ‌تر و مه‌شکن‌های سه‌تایی برخوردار است، مدرن‌تر به‌نظر می‌رسد. در عقب خودرو نیز گرافیک داخلی جدید چراغ‌های LED و سپر جدید به چشم می‌خورند، البته درِ صندوق هم بازطراحی و برجسته‌تر شده است.

داخل تیوولی مدل2020 تغییرات بیشتری دیده می‌شود ازجمله داشبورد بازطراحی‌شده، کنسول مرکزی به‌روزشده و ارتقای کیفیت دکمه‌ها. کراس‌اوور ساب‌کامپکت سانگ‌یانگ همچنین به صفحه‌آمپردیجیتالی 10.25اینچی LCD به همراه نمایشگر 8اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، اندرویداتو، اپل‌کارپلی، رادیو ماهواره‌ای، پورت USB و دوربین دید عقب  مجهز است.

البته این خودرو به‌روزرسانی‌های فنی بزرگی را تجربه کرده زیرا برای آن دو پیشرانه بنزینی توربوشارژ جدید ارائه شده است. موتور اول یک‌نمونه 1.2لیتری سه‌سیلندر با 128‌اسب‌بخار قدرت و 230نیوتون‌متر گشتاور است و انتقال نیروی آن توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی صورت می‌گیرد. موتور دوم اما از نوع 1.5 لیتری چهار سیلندر است که 163‌اسب‌بخار قدرت و 280‌نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =