کد خبر: 228803
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

شرکت ‌نفت قطر محصول جدیدی با نام «Oto» معرفی کرده که به‌عنوان روانکار برای خودروهای نیمه‌لوکس استفاده می‌شود و سیستم توزیع آن از طریق شبکه ایستگاه‌های سوخت‌رسانی این کشور انجام می‌شود.

 به گزارش «اخبار خودرو​»،شرکت ‌نفت قطر محصول جدیدی با نام «Oto» معرفی کرده که به‌عنوان روانکار برای خودروهای نیمه‌لوکس استفاده می‌شود و سیستم توزیع آن از طریق شبکه ایستگاه‌های سوخت‌رسانی این کشور انجام می‌شود. درخانواده روغن‌های اوتو محصول Motiv به‌عنوان محصول مناسب خودروهای بنزینی در سه‌درجه گرانروی 5W-40، 10W-40 و 20W-50 عرضه می‌شود. به‌غیر از موتیو، اوتومکس با گرانروی 15W-40 برای خودروهای دیزلی عرضه شده و درنهایت اوتو پرو که شامل روانکارهای تخصصی خودرو، همچون روغن دنده است را شامل می‌شود. سازنده این محصولات که در قطر به‌نام وقود (Woqod) شناخته می‌شود، اعلام کرده که این محصولات براساس نیاز بازار قطر فرموله شده و تاییدیه سطح کیفی API-SN را دریافت کرده است. 
ضمنا سری اوتوموتیو با تکنولوژی شِل فرموله شده و از روغن‌پایه‌ای که شِل به‌واسطه تبدیل گاز به‌مایع تولید می‌کند، استفاده کرده است. محصولات اوتو در بسته‌های یک، چهار و پنج‌لیتری و همچنین دربشکه‌های استاندارد عرضه شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =