کد خبر: 228809
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷

رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس در تعطیلات پیش رو خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی افزایش حجم تردد در محور کرج – چالوس در تعطیلات پیش رو، برای روان‌سازی تردد خودروها در این محور محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه یکم، سوم و چهارم خرداد ماه تا ساعت دو بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج(میدان امیرکبیر) ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همین روزها تا عادی شدن وضعیت ترافیک از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: در صورت وجود ترافیک سنگین در جاده کرج- چالوس در روز جمعه دوم خرداد نیز با حضور ماموران پلیس راه تصمیم‌گیری و محدودیت ترافیکی اجرا خواهد شد.

گودرزی گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه، یعنی پنجم، هشتم و ۹ خرداد الی دو بامداد روز بعد از کرج(میدان امیرکبیر) به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ درهمان روزه ها تا عادی شدن وضعیت ترافیک از مرزن آباد بسمت کرج بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =