کد خبر: 228834
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
کراس‌اوور GV80

نمایندگان جنسیس در ایالات‌متحده بالاخره امکان پیش‌سفارش کراس‌اوور جدید این کمپانی را برای کراس‌اوور GV80 درحالی فراهم کردند که از این خودرو در ماه ژانویه رونمایی شده بود.

به گزارش «اخبار خودرو​»،نمایندگان جنسیس در ایالات‌متحده بالاخره امکان پیش‌سفارش کراس‌اوور جدید این کمپانی را برای کراس‌اوور GV80 درحالی فراهم کردند که از این خودرو در ماه ژانویه رونمایی شده بود.

به‌نظر می‌رسد این خودرو نمی‌تواند تا پیش از نیمه دوم سال جاری میلادی به‌خریداران تحویل داده شود؛ اما درحال‌حاضر ۱۰ هزار پیش‌سفارش برای این خودرو به‌ثبت رسیده است. این درحالی‌است که مجموع فروش جنسیس در ایالات‌متحده طی سال گذشته میلادی برابر با ۲۱ هزار و۲۳۳ دستگاه بود.

اما به‌نظر می‌رسد که با اضافه شدن G80 و G90 به‌همراه این کراس‌اوور آمار فروش جنسیس متحول شود. قیمت پایه درنظرگرفته‌شده برای GV80 برابر با ۴۸ هزار و ۹۰۰ دلار است که به‌صورت دیفرانسیل‌عقب و با پیشرانه توربوشارژ 5/2 لیتر چهارسیلندر عرضه می‌شود که توان خروجی ۳۰۰ اسب‌بخار را دارد. درحالت هیجان‌انگیزتر خریدار می‌تواند نسخه چهارچرخ‌محرک را مجهز به‌پیشرانه تویین‌توربو 5/3 لیتر شش‌سیلندر وی‌شکل سفارش دهد که قدرت خروجی این مجموعه برابر با ۳۷۵ اسب‌بخار است. بنابراین پیشرانه‌های این خودرو تفاوت چندانی با G80 ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =