کد خبر: 228845
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

پس از اینکه ترامپ حمایت خود از ایلان‌ماسک را برای تولید خودرو در کارخانه کالیفرنیا متوقف کرد، حالا فشارهای بیشتری به‌تسلا وارد شده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»، پس از اینکه ترامپ حمایت خود از ایلان‌ماسک را برای تولید خودرو در کارخانه کالیفرنیا متوقف کرد، حالا فشارهای بیشتری به‌تسلا وارد شده است. بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داده که یک ستوان پلیس در فرمونت کالیفرنیا اواخر بعد از ظهر دفتر کار خود را برای بازدید از کارخانه تسلا ترک کرد. این اقدام برای بازرسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی-حفاظتی که تسلا خود را متعهد به‌انجام آن در این ایالت کرده بود، انجام شد و این ستوان مشاهده کرد که غربالگری کارکنان به‌نحو درستی انجام شده و اقدامات لازم برای فاصله‌گذاری اجتماعی هم درنظر گرفته شده است. 
همچنین صورت تمام کارمندان پوشیده بوده است. البته پیش از حضور این افسر به‌تسلا اطلاع داده شده بود؛ ولی این افسر این امکان را داشت که شرایط کارخانه را در زمان‌های دیگر نیز بررسی کند. شامگاه سه‌شنبه هفته گذشته مقامات مسئول درشهر آلماندا بیانیه‌ای صادر کردند مبنی براینکه طی گفت‌وگو با نمایندگان شرکت تسلا درمورد انجام برنامه‌های حفاظت بهداشتی و رعایت ایمنی پزشکی به‌این توافق رسیده‌اند که تسلا می‌تواند در هفته جاری به‌صورت حداقلی فعالیت‌های تجاری خود را آغاز کند و البته این احتمال را داده‌اند 
که از هفته آینده امکان فعالیت کامل تسلا وجود داشته باشد. جالب اینجاست که این اعلامیه یک روز پس از ادعای ایلان ماسک مبنی بر ادامه یافتن تولید خودرو در تسلا منتشر شد. 
این درحالی‌است که به‌ادعای برخی از کارمندان این شرکت، آن‌ها از هفته پیش مراحل ساخت مدل ۳ و کراس‌اوور مدل Y را آغاز کرده بودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =