بازدید مهدي اسماعيلی ، نماینده شهر میانه در مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید قطعات خودرو شرکت صنایع تولیدی کروز

مهدی اسماعیلی ، نماینده شهر میانه در مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید قطعات خودرو شرکت صنایع تولیدی کروز در جاده مخصوص بازدید کرد.

به گزارش «اخبار خودرو» ، در این بازدید که مدیران گروه صنایع تولیدی کروز حضور داشتند، اسماعیلی از کارآفرینان این گروه صنعتی تجلیل وتشکرکرد.

اسماعیلی ضمن ابراز خرسندی از اینکه توانست ازاین مجموعه دیدن  کند گفت: بسیار مفتخرم از اینکه تعداد زیادی از جوانان ما در این مجموعه به فعالیت می پردازند واز تواناییها و مهارت هایشان در راستای تولید ملی بهره می برند.

وی تولید قطعات خودرو را فعالیتی پیچیده دانست و گفت: در شرکت صنایع تولیدی کروز به همت کارکنان و مهندسین، قطعات بسیار ریز و اثر گذار در صنعت خودرو تولید می شود که این متخصصین بدون هیچگونه وابستگی و با خودکفایی کامل می توانند در صنعت خودرو گام بردارند.

نماینده شهرستان میانه دربازدید از خطوط تولید کروزمحصولات تولیدی این مجموعه را از لحاظ کیفیت در سطح بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: کیفیت قطعات تولیدی این شرکت قطعه ساز تحسین بر انگیز است و کنترل کیفیتی که درخطوط تولیدی در حال اجراست نشان می دهد که توجه به کیفیت محصولات برای شرکت کروز از اهمیت بالایی برخوردار است و این یک نقطه مثبت در امر تولید محسوب می شود.  

وی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت ازتولید ملی و جهش تولید اظهار کرد: جهش تولید به عینه در این مجموعه متصور و عملیاتی شده است و شواهد نشان می دهد که این شرکت قطعه ساز می تواند ظرفیت تولید بالایی را فراهم کند. 

نظم، انضباط و ساختار منظم خطوط تولید کروزاز مواردی بود که اسماعیلی از آن به خوبی یاد کرد و گفت: درصنعت خودرو به دنبال آن هستیم که به صنعت روز دنیا تبدیل شویم و این قابلیت را در مجموعه کروز می توان دید. 

وی ضمن ابراز امیدواری از اینکه مجلس یازدهم مصمم است تا در راستای تولید ملی ، جهش تولید و توانمندیهای داخلی نهایت حمایت را از تولیدکنندگان داشته باشد گفت: اطمینان می دهیم که حامی تولید کنندگان داخلی خواهیم بود.  مجموعه کروز که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات خودرو به شمار می آید از این مورد مستثنی نخواهند بود و کمک می کنیم که در صورت بروز مشکلات و موانع در زمینه تولید این شرکت، با آنها همراه باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =