کد خبر: 229637
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
پورشه

پورشه در حال به‌روزرسانی خانواده 718 است به‌همین‌دلیل امکانات بیشتری را برای کیمن GT4، ۷۱۸ اسپایدر و GTS 4.0 درنظر دارد و مهم‌ترین اتفاق در این‌باره، جعبه‌دنده PDK برای مدل‌های ۶سیلندر است.

به گزارش «اخبار خودرو»،پورشه در حال به‌روزرسانی خانواده 718 است به‌همین‌دلیل امکانات بیشتری را برای کیمن GT4، ۷۱۸ اسپایدر و GTS 4.0 درنظر دارد و مهم‌ترین اتفاق در این‌باره، جعبه‌دنده PDK برای مدل‌های ۶سیلندر است.

این جعبه‌دنده تعویض‌های سریع‌تری نسبت به نمونه دستی دارد. البته مدل‌های مجهز به این جعبه‌دنده و پیشرانه ۶سیلندر تخت تنفس‌طبیعی تا اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهند شد. ۷۱۸ کیمن و باکستر در تریم GTS 4.0 که در آغاز سال جاری میلادی معرفی شده بودند سرانجام با قیمت ۸۶ هزار و ۸۰۰ دلار برای مدل کوپه و ۸۸ هزار و۹۰۰ دلار برای نسخه کانورتیبل قابل‌سفارش هستند و با جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی استاندارد ارائه می‌شوند.

هر دو مدل با گیربکس PDK به ترتیب ۹۰هزار و ۵۳۰ و ۹۲هزار و ۶۳۰ دلار و مدل پرچم‌دار GT4 و اسپایدر به ترتیب ۱۰۰ هزار و ۲۰۰ و ۹۷ هزار و ۳۰۰ دلار قیمت دارند. البته مدل‌های ساده‌تر جذاب‌تر از قبل شده‌اند که دلیل آن بهبود لیست تجهیزات استاندارد است. ارزان‌ترین کیمن دردسترس بهای ۵۹ هزار و۹۰۰ دلاری دارد درحالی‌که باکستر پایه با قیمت ۶۲ هزار دلار عرضه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =