کد خبر: 229669
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
فراری 812 سوپرفست

کمپانی تیونینگ DMC چند سال قبل با معرفی کیت ارتقای فراری F12 برلینتا شهرتی جهانی برای خود کسب کرد و توانست ظاهر این سوپراسپرت ایتالیایی را جذاب‌تر از قبل کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی تیونینگ DMC چند سال قبل با معرفی کیت ارتقای فراری F12 برلینتا شهرتی جهانی برای خود کسب کرد و توانست ظاهر این سوپراسپرت ایتالیایی را جذاب‌تر از قبل کند. حال پس از گذشت چند سال و جایگزینی فراری 812 سوپرفست با نسخه برلینتا، بار دیگر DMC دست به‌کار شده و پکیج ارتقای این محصول را معرفی کرده است. برجسته‌ترین تغییر این خودرو رنگ بدنه سفارشی آن است که با نام آبی استارشاین معرفی شده است.  


این رنگ زیبا باعث شده ۸۱۲ سوپرفست در تصاویر، ظاهری جذاب و فریبنده‌ای پیدا کند. پکیج آیرودینامیک جدیدی هم در نظر گرفته شده که شامل اسپلیتر جلوی گیرا، رکاب‌های جانبی متفاوت و اسپویلر لبه‌ای می‌شود. چراغ‌های عقب تیره، رینگ‌های جدید ۲۱ و ۲۲ اینچی نیز جزو دیگر تغییرات این خودرو هستند. 
تکمیل‌کننده تغییرات این سوپرکار ایتالیایی نیز فنرهای اسپرت است. همچنین یک سیستم اگزوز تیتانیومی با برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار پیشرانه در نظر گرفته که حاصل آن تولید قدرت ۸۰۸اسب‌بخاری از پیشرانه ۱۲سیلندر ۶.۵لیتری تنفس طبیعی است. پیشرانه استاندارد این خودرو قابلیت تولید ۷۸۹اسب‌بخار را دارد. فراری۸۱۲ سوپرفست‌استوک تنها در عرض ۲.۹‌ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۳۴۰کیلومتر در ساعت را ثبت می‌کند. DMC اشاره‌ای به عملکرد محصول خود ندارد اما حداکثر سرعت آن به حدود ۳۵۰کیلومتر در ساعت افزایش یافته است. احتمال دارد شتاب صفر تا یک‌صد کیلومتربرساعت این خودرو نیز نسبت‌به گذشته ارتقا یافته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =