کد خبر: 229897
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
هامر H1

یک شرکت تیونینگ آمریکایی با نام Mil-Spec Automotive واقع در ایالت میشیگان، از آخرین محصول خود یعنی هامر H1 رونمایی کرده است که ازجمله ویژگی‌های بازر آن می‌توان به بازگشت پیشرانه دیزلی اشاره کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،هامر H1 در واقع خودرویی شخصی است که برمبنای خودروهای نظامی آمریکایی طراحی و تولید شده، این محصول که دارای ظاهری خشن است، از دید بسیاری از علاقه‌مندان خودرویی جذاب و دوست‌داشتنی به‌منظور کاربری‌های آفرودی و خارج از جاده‌ای است. 


حال یک شرکت تیونینگ آمریکایی با نام Mil-Spec Automotive واقع در ایالت میشیگان، از آخرین محصول خود یعنی هامر H1 رونمایی کرده است که ازجمله ویژگی‌های بازر آن می‌توان به بازگشت پیشرانه دیزلی اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که این نخستین هامر H1 اصلاح‌شده توسط Mil-Spec نیست. در اوایل سال ۲۰۱۸، این تیونر آمریکایی نسخه‌های مختلفی از شاسی‌بلند الهام‌گرفته از Humvee به بازار عرضه کرد. جدیدترین خودرو H1 از پیشرانه دیزلی 6.6لیتری توربوشارژ با ۵۰۰اسب‌بخار قدرت و ۱۳۵۶نیوتون‌متر گشتاور بهره می‌برد. این پیشرانه قدرت خود را ازطریق جعبه‌دنده ۶سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌کند. 
از جمله امکانات جدید این خودرو می‌توان به باک اضافی آلومینیومی با ظرفیت ۱۱۳لیتر، روکش بیرونی پلی اورتان و همچنین تزئینات دارای روکش پودری مشکی نیمه‌براق برای ظاهر خودرو اشاره کرد. 


سایر امکانات این خودرو آفرود شاسی‌بلند شامل بازطراحی میل گاردان جلو و عقب، یاتاقان‌ها، دسته موتورها، رام شاسی و همچنین پکیج ترمز قدرتمند ۶پیستونی Wilwood، دوربین عقب، قلاب یدک‌کشی، سیستم تعلیق انحصاری باجا و فنرهای کویل می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =