کد خبر: 229900
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

سرگرد زینی‌وند مقدم از احداث مرکز معاینه فنی آسمان آبی در شرق تهران خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرگرد مصطفی زینی‌وند مقدم رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره جزئیات احداث مرکز معاینه فنی در شرق تهران اظهار کرد: بازدید میدانی مشترکی با معاون ترافیکی، رئیس منطقه 25 و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار، از محل در نظر گرفته شده برای احداث مرکز معاینه فنی آسمان آبی ویژه خودرو‌های سبک انجام شد.

رئیس اداره بررسی علائم و مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: طی این بازدید مسیر‌های ورودی و خروجی به این مرکز مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و مقرر شد مطالعات تکمیلی ترافیکی برای احداث این مرکز تهیه و در کمیته شبکه معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز مطرح شود.

سرگرد زینی وند مقدم بیان کرد: احداث این مرکز در کمیته شبکه معابر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به تصویب رسید.

او گفت: سرپوشیده کردن نهر آب برای تعریض معبر و احداث مسیر مجزای ورودی به این مرکز به‌ منظور جداسازی طول صف خودرو‌ها از مسیر عبوری سایر خودروها، یکی از شرایط موافقت پلیس برای احداث مرکز است.

سرگرد زینی وند مقدم بیان کرد: در صورت احداث این مرکز، شهروندان تهرانی ساکن شرق تهران برای اخذ معاینه فنی از معضل اتلاف وقت در پشت صف‌های انتظار سایر مراکز معاینه فنی رها می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =