کنسرسیوم کروز

کنسرسیوم کروز، رایزکو و گروه بهمن درراستای همیاری و مشارکت درتامین بسته‌های معیشتی برای هموطنان نیازمند آسیب‌دیده از ویروس کرونا، بسته حمایتی و اقلام بهداشتی تهیه و به‌استان سیستان‌وبلوچستان ارسال کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کنسرسیوم کروز، رایزکو و گروه بهمن درراستای همیاری و مشارکت درتامین بسته‌های معیشتی برای هموطنان نیازمند آسیب‌دیده از ویروس کرونا، بسته حمایتی و اقلام بهداشتی تهیه و به‌استان سیستان‌وبلوچستان ارسال کرد.
دراین استان تعدادی از خانواده‌ها با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و تعدادی دیگر نیز مشاغل خود را از دست داده و درشرایط معیشتی خوبی قرار ندارند؛ به‌همین دلیل کنسرسیوم رایزکو، بهمن و کروز در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و ضرورت کمک به‌افراد کم‌توان که با شیوع ویروس کرونا دچار آسیب اقتصادی شده‌اند، بسته معیشتی و اقلام بهداشتی به‌ارزش یک‌میلیارد و 300 میلیون‌ریال تهیه و برای توزیع به‌سازمان بهزیستی استان سیستان‌وبلوچستان ارسال کرد.
این کنسرسیوم کمک‌های نقدی خود را برای تهیه بسته‌های مواد غذایی، مواد شوینده، ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش برای آسیب‌دیدگان کرونا به‌استان سیستان‌وبلوچستان ارسال کرد تا مرهمی بر رنج‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در این منطقه باشد. گفتنی است کنسرسیوم کروز، رایزکو و گروه بهمن از جمله کنسرسیوم‌های فعال کشور در عرصه مسئولیت اجتماعی به حساب می‌آیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =