کد خبر: 230023
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا از لغو کلاس‌های آموزش آیین‌نامه و امتحانات آیین‌نامه در استانها و شهرستان‌های قرمز در یک هفته پیش رو برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از سایت راهور، سرهنگ عین‌الله جهانی با اشاره به مصوبه ستادملی مقابله با کرونا و ایجاد یک‌سری محدودیت‌های جدید در برخی از صنوف و اماکن در پی افزایش آمارهای مبتلایان به کرونا در کشور، گفت: پیرو این مصوبه، به تمامی آموزشگاه‌های رانندگی استانها و شهرستان های قرمز ابلاغ کردیم که کلاس‌های تئوری آموزش آیین‌نامه و آزمون آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی به‌مدت یک هفته متوقف شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا درباره برگزاری آزمون شهری نیز گفت: برگزاری آزمون شهری ایرادی ندارد، اما شرایط آن از قبل ابلاغ شده و باید تمامی افراد از ماسک استفاده کرده و فاصله‌گذاری هوشمند داخل خودروها رعایت شود. در این همین راستا نیز سوار کردن چهار نفر در خودرو ممنوع است و فقط باید یک‌نفر آزمون‌دهنده با افسر آزمایش در داخل خودرو باشد.

سرهنگ جهانی با تاکید بر این‌که ابلاغیه‌های پلیس راهور به آموزشگاه‌های رانندگی استانها و شهرستانهای قرمز لازم‌ الاجراست، گفت: افراد در صورتی‌که با موارد نقض ابلاغیه‌ها و اصول یادشده مواجه شدند، می‌توانند موضوع را با شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =