کد خبر: 230041
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

تسلا که یکی از خبرسازترین خودروسازان چندوقت اخیر بوده، به‌تازگی پس از آغاز عرضه محصول جدید خود یعنی مدلY، اقدام به کاهش 3 هزاردلاری قیمت این خودرو الکتریکی در بازار آمریکا کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تسلا که یکی از خبرسازترین خودروسازان چند‌وقت اخیر بوده، به‌تازگی پس از آغاز عرضه محصول جدید خود یعنی مدلY، اقدام به کاهش 3 هزاردلاری قیمت این خودرو الکتریکی در بازار آمریکا کرده است. در‌حال‌حاضر دو نسخه از تسلا مدل Y عرضه می‌شود که یکی از نوع بردبلند و دیگری از نوع پرفورمنس است. به‌لطف این کاهش قیمت، مدل Y بردبلند هم‌اکنون با قیمت ۴۹هزار و 990دلاری در دسترس است. پیش از این نیز تسلا در ماه می قیمت مدل S و X بردبلند را ۵هزار دلار کاهش داد و از ۷۹هزار و ۹۹۰ به ۷۴ هزار و ۹۹۰ دلار رساند. به‌طور مشابه قیمت نسخه‌های پرفورمنس این دو خودرو نیز ۵هزار دلار کمتر شد. تمام مدل‌های تسلا مدل۳ با کاهش قیمت ۲هزار دلاری عرضه شده‌اند. 
گفته می‌شود برخی تنظیمات نیز در نسخه پرچم‌دار تسلا مدل Y پرفورمنس انجام شده است. براین اساس به‌روزرسانی این پکیج هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در نسخه‌های مدل Y پرفورمنس وجود دارد. قیمت این خودرو از ۵۹ هزار و ۹۹۰ دلار شروع می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =