آپولو تایر اعلام کرد هدف‌گذاری آنها لیدری بخش تایرهای باکیفیت بالا (Premium) برای انواع موتورسیکلت و دوچرخه در هندوستان و سپس اروپاست.

به گزارش «اخبار خودرو»،آپولوتایر اعلام کرد هدف‌گذاری آنها لیدری بخش تایرهای باکیفیت بالا (Premium) برای انواع موتورسیکلت و دوچرخه در هندوستان و سپس اروپاست. سگمنت پریمیوم حدود ۲۰درصد بازار دوچرخ‌ها را در هند تشکیل می‌دهد که البته نسبت‌به سایر سگمنت‌ها بیشترین رشد را دارد. 
این سگمنت به‌خاطر رشد سریع شهرنشینی در هندوستان و افزایش سطح درآمد مصرف‌کنندگان و همچنین جمعیت جوان این کشور، شاهد نوسانات و رشد فزاینده‌ا‌ی است که باعث می‌شود تقاضا برای لاستیک هم در این بخش افزایش داشته باشد. البته درحال‌حاضر می‌توان هندوستان را بزرگ‌ترین بازار دوچرخ‌ها (انواع موتورسیکلت و دوچرخه) در دنیا دانست و همچنان برای رشد  فضای بیشتر دارد. 
براین اساس وقتی آپولو بتواند تقاضای روبه‌رشد این بازار را به‌صورت پرچمدار پاسخگو باشد، بنابراین می‌تواند در سایر بازارهای دنیا نیز به شکل ویژه‌ای از این توانایی استفاده کند و اثرگذاری بالایی داشته باشد. نراج کانوار (Neeraj Kanwar) معاون ارشد مدیرعامل آپولوتایر در توضیح هدایت و لیدری در سگمنت دوچرخ‌های پریمیوم گفت: «ما در جست‌وجوی جایگاهی استوار در بازار تایر موتورسیکلت‌های باکیفیت هستیم که البته سودآوری بالایی برای ما خواهد داشت، بازاری که حداقل ۲۰درصد موتورسیکلت‌ها را در هند، اروپا و آمریکا دربرمی‌گیرد. 
در‌حال‌حاضر سبد جهانی شامل تایرهای با‌کیفیت بایاس و استیل رادیال را برای سگمنت دوچرخ‌ها داریم که در کارخانه‌‌ای با تجهیزات بسیار پیشرفته و آینده‌نگر در وادوارای استان گجرات تولید می‌شوند.» 
آپولو برنامه‌ریزی کرده است یک سایت ۱۰هزار‌مترمربعی با ظرفیت ماهانه ۳۰هزارحلقه‌ای برای تایرهای رادیال و ۶۰ هزار‌حلقه بایاس ایجاد کند. به خاطر چیدمان ماژولار این تاسیسات، آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند در آینده برای پوشش کامل بازار اروپا ظرفیت این سایت را افزایش دهند. 
آپولوتایر در سال ۲۰۱۶ وارد سگمنت تایر دوچرخ‌های پریمیوم شد و اولین تایرساز هند بود که تایرهای رادیال استیل صفردرجه را عرضه کرد که برای موتورسیکلت‌ها، استانداردی طلایی به حساب می‌آید. این تایرساز در‌حال‌حاضر سهم دو رقمی بازار این تایرها در سطح جهان را در اختیار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =