کد خبر: 230128
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
لامبورگینی اوراکان

شرکت تیونینگ ایتالیایی Ares Design در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه کنکورسو دلگانزا به‌طور رسمی از سوپراسپرت Panther ProgettoUno رونمایی کرد که نسخه‌ای مدرن از مدل قدیمی دتوماسو پانـــــترا به‌شمار می‌رود. 

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت تیونینگ ایتالیایی Ares Design در سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه کنکورسو دلگانزا به‌طور رسمی از سوپراسپرت Panther ProgettoUno رونمایی کرد که نسخه‌ای مدرن از مدل قدیمی دتوماسو پانـــــترا به‌شمار می‌رود. 


پانترا، خودرو اسپرت پیشرانه‌وسط متعلق به خودروساز ایتالیایی دتوماسو است که بین سال‌های ۱۹۷۱ تا ۱۹۹۳ تولید می‌شد و در ۲۲سال حدود ۷ هزار دستگاه از این مدل محبوب به فروش رسید. سبک ظاهری این سوپراسپرت و نام آن اشاره‌ آشکاری به مدل نمادین دتوماسو پانترا در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰دارد. بدنه تهاجمی کاملا از فیبرکربن ساخته می‌شود و برای دستیابی به بهترین عملکرد آیرودینامیکی، توسط فناوری CFD طراحی شده است. 


بدنه، مشابه سوپراسپرت‌های کلاسیک طراحی شده و حتی از چراغ‌های جلوی LED شبیه این مدل‌ها نیز استفاده می‌کند، زیر کاپوت بسیار مدرن و به‌روز است. 
پیشرانه V10 نیروی خود را ازطریق جعبه‌دنده 7سرعته دو کلاچه و سیستم تمام‌چرخ‌محرک Haldex با کنترل الکترونیکی به چرخ‌ها منتقل می‌کند. 


درنتیجه پانتر می‌تواند در 3.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد. آرس‌دیزاین می‌گوید روی سیستم انتقال قدرت و تعلیق کار کرده و در حال توسعه تنظیماتی است که به‌طور خاص واکنش‌های سریع و بازخورد دقیق آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =