کد خبر: 230264
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
کیسه هوا

کمپانی مرسدس‌بنز پیش از رونمایی رسمی از نسل جدید کلاس در تاریخ دوم سپتامبر، برخی فناوری‌های ایمنی منحصربه‌فردی را که در آن به‌کار خواهد رفت، معرفی کرد.

 به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی مرسدس‌بنز پیش از رونمایی رسمی از نسل جدید کلاس در تاریخ دوم سپتامبر، برخی فناوری‌های ایمنی منحصربه‌فردی را که در آن به‌کار خواهد رفت، معرفی کرد.

جزئیات جدیدترین فناوری ایمنی خودرو مرسدس‌بنز در دسترس نیست، هرچند این خودروساز قسمت دیگری از «Meet the S-Class DIGITAL» را در تاریخ ۲۹ژوئیه ارسال خواهد کرد که به فناوری جدید می‌پردازد. مرسدس‌بنز می‌گوید کلاس S جدید نخستین خودرو مجهز به ایربگ خواهد بود که برای محافظت از سرنشینان صندلی عقب در اثر برخورد جلو طراحی شده است. این خودروساز در اطلاعیه خود با بیان اینکه کیسه‌های هوا باید با صندلی‌های کودک مطابقت داشته باشند، گفت:‌«این مفهومی کاملا متفاوت با کیسه‌های هوای جلو را می‌طلبد». اما این تنها قابلیت ایمنی جدید نیست که در خودرو لوکس کلاس S عرضه می‌شود. مرسدس‌بنز S کلاس همچنین از قابلیت جدید Pre-Safe Impulse Side این شرکت بهره می‌برد که از سیستم تعلیق E-Active Body Control برای بالا بردن کل وسیله نقلیه هنگام احساس نزدیکی تصادف خودرو استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =