کد خبر: 230266
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
M340i تورینگ

ب‌ام‌و M340i تورینگ خودرویی خانوادگی اما با عملکرد فوق‌العاده است که تاکنون توانسته نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،ب‌ام‌و M340i تورینگ خودرویی خانوادگی اما با عملکرد فوق‌العاده است که تاکنون توانسته نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کند. به‌تازگی ب‌ام‌و این محصول را توسعه و ارتقا داده و تغییراتی دور از انتظار روی آن اعمال کرده است.

این خودرو فقط به تعداد ۳۴۰ دستگاه تولید خواهد شد و از بدنه‌ای به رنگ خاکستری تیره و چراغ‌های لیزری سود می‌برد. اضافه شدن تریم مشکی براق به بخش‌هایی از جلوپنجره، دیفیوزر عقب، ریل‌های سقف و ... باعث بهبود هرچه بیشتر طراحی این استیشن شده‌اند. رینگ‌های ۱۹اینچی دورنگ و کالیپرهای ترمز قرمزرنگ از دیگر نکات بارز آن به ‌شمار می‌روند. کابین هم به همان اندازه فوق‌العاده و ترکیبی از چرم و دوخت نارنجی است.

نشان فرست‌ادیشن با شماره تولید در بالای جعبه‌داشبورد سمت سرنشین خودنمایی می‌کند. داشبورد، کنسول مرکزی و پانل در‌ها نیز دارای تریم کربن انحصاری هستند. ب‌ام‌و‌ M340i تورینگ فرست ادیشن از پیشرانه ۶سیلندر ۳لیتری توربو با قدرت ۳۸۲اسب‌بخار و گشتاور ۵۰۰نیوتون‌متر استفاده می‌کند. این نیرو از طریق جعبه‌دنده ۸سرعته اتوماتیک به تمام چرخ ها فرستاده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =