آس‌دلکو (ACDelco)

آس‌دلکو (ACDelco) به‌عنوان روانکارساز گروه خودروسازی جنرال‌موتورز اعلام کرده مجموعه جدیدی از کولنت یا مایع خنک‌کننده موتور را به‌طور اختصاصی برای استفاده طی روزهای گرم تابستان در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس طراحی و معرفی کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،آس‌دلکو (ACDelco) به‌عنوان روانکارساز گروه خودروسازی جنرال‌موتورز اعلام کرده مجموعه جدیدی از کولنت یا مایع خنک‌کننده موتور را به‌طور اختصاصی برای استفاده طی روزهای گرم تابستان در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس طراحی و معرفی کرده است. 
این محصول صرفا برای استفاده در خودروهای جنرال‌موتورز طراحی نشده و محدوده گسترده‌ای از برندها از آمریکایی گرفته تا اروپایی و آسیایی را پیشتیبانی می‌کند. مجموعه‌محصولات جدید آس‌دلکو حالا شامل دو دسته اصلی می‌شود؛ یکی کولنت محافظت‌کننده از پیشرانه (با درپوش قرمز) و دیگری کولنت‌های کلاسیک سابق آس‌دلکو (با درپوش سبز) که براساس ادعای سازنده، حفاظت از پیشرانه را طی یک‌سال کامل برعهده می‌گیرد. همچنین این شرکت اعلام کرده با قیمت رقابتی درنظرگرفته‌شده برای عرضه این محصول درمنطقه خاورمیانه، آن‌ها پیش‌بینی ارزش ۱۰۸ میلیون‌دلاری را برای کولنت‌های با کیفیت ردیف‌های یک و 2 و ۳ (Tier III) دارند. محمد الفیاد، مدیر خدمات پس از فروش جنرال‌موتورز خاورمیانه گفت: «آس‌دلکو مجموعه‌ای کامل از ۹۰ هزار نمونه محصول مختلف با کیفیت بالا را در ۳۷ دسته از جمله کولنت‌های توسعه‌یافته برای موتورهای جدید ارائه می‌دهد و باتوجه به‌شرایط آب‌وهوایی سخت منطقه به‌ویژه درفصل تابستان، طیف محصولات خنک‌کننده آس‌دلکو با جدیدترین فناوری برای محافظت عالی دربرابر خوردگی، حفظ طول عمر پیشرانه و قطعات جانبی آن را تضمین می‌کند.»
   طراحی جدید برای پیشرانه‌های جدید
کولنت‌های با طراحی جدید آس‌دلکو برای عملکرد صحیح موتورهای پیشرفته در دمای بسیار بالا دربیابان‌های خاورمیانه طی ۱۲ ماه سال و جلوگیری از افزایش بیش‌از حد دمای این موتورها ساخته شده است. محصولاتی که با درپوش قرمزرنگ عرضه می‌شوند، توان محافظت از جوش آوردن موتور تا 100.5 درجه سانتی‌گراد را دارند و انواعی که با درپوش سبز عرضه می‌شوند، مقاومت دمایی موتور را تا ۱۰۴ درجه افزایش می‌دهند. این محصول از قبل رقیق شده و با غلظت ۳۳ درصد عرضه می‌شود و می‌توان به‌طور مستقیم از این محصول در طیف گسترده‌ای از کلیه خودروهای موجود در دنیا به‌خصوص برای برندهای ژاپنی و کره‌ای استفاده کرد. همچنین محصولات با درپوش قرمز شامل یک کلاس محصول جدید از مهارکننده‌ اسیدهای آلی نیز هستند و نسبت به یک کولنت ساده که در بازار موجود است، خواص بیشتری را ارائه کرده و محافظت از مجاری خنک‌کاری موتور را درکنار محافظت از افزایش دمای موتور انجام می‌دهد. این محصول از آگوست سال جاری در اکثر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس عرضه شده و قابل خریداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =