کد خبر: 230324
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

در جلسه امروز کمیته خودرو، تکلیف تعطیلات تابستانی خودروسازان مشخص شد.

به گزارش «اخبار خودرو»،در پی نامه نگاری انجمن قطعه‌سازان با ایران خودرو و سایپا برای ایجاد هماهنگی این دو خودروساز با قطعه سازان درمورد زمان تعطیلات تابستانی، این موضوع دقایقی قبل در جلسه کمیته خودرو بررسی و تعیین تکلیف شد.

بر این اساس مقرر شد تعطیلی ایران خودرو و سایپا در زمان های قبلی اعلام شده، صورت گیرد و در عین حال تعطیلی شرکت های قطعه ساز همزمان با روزهای تعطیل ایران خودرو باشد. به این صورت که تاریخ تعطیلات تابستانی ایران خودرو و شرکت های قطعه ساز از 23 مرداد لغایت 1 شهریورماه خواهد بود و کارکنان سایپا نیز از 9 مرداد لغایت 18 مردادماه به تعطیلات تابستانی خواهند رفت.

در نتیجه مقرر شد قطعه سازان در مدت زمان تعطیلی سایپا به تولید خود ادامه دهند و سایپایی ها در زمان تعطیلی قطعه سازان، قطعات مورد نیاز خود را از محل قطعات دریافتی در تاریخ غیر تعطیل قطعه سازان تامین خواهند کرد. 

انجمن قطعه سازان چند روز پیش در نامه ای به خودروسازان اعلام کرده بود که اعمال تاریخ های متفاوت برای تعطیلات تابستانی توسط خودروسازان موجب سردرگمی و بی نظمی در تولید قطعه سازان خواهد شد و در عمل، فرصت تامین مواد اولیه کسری و همچنین تعمیرات پیشگیرانه قطعه سازان را از بین خواهد برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =