باتری ماشین

طی روزهای اخیر برند  «لاجیکس» از محصول جدید خود با همکاری شرکت «پاسارگاد باتری» رونمایی کرد و حالا قرار است این محصول ایرانی از امروز در بازارهای هدف این شرکت عرضه شود.

  به گزارش «اخبار خودرو»،تولید باتری درسال‌های اخیر در کشورمان از ‌لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است. به‌طوری که درسال‌های اخیر شاهد عرضه برندهای مختلف و با کیفیت‌های متفاوت در این عرصه بوده‌ایم. یکی از برندهایی که پیش از این با همکاری هیوندای کره به‌بازار عرضه می‌شد، برند «لاجیکس» است. 
طی روزهای اخیر برند  «لاجیکس» از محصول جدید خود با همکاری شرکت «پاسارگاد باتری» رونمایی کرد و حالا قرار است این محصول ایرانی از امروز در بازارهای هدف این شرکت عرضه شود. درهمین زمینه جواد میوه‌چی، مدیرعامل شرکت «مهریدک آریا» صاحب برند لاجیکس به‌روزنامه «دنیای‌خودرو» می‌گوید: «برند لاجیکس را سال 88 تا 96 که واردات انجام می‌شده از کارخانه هیوندای کره وارد می‌کردیم. اما با ممنوعیت واردات با توجه به‌اطمینانی که به کالا و تولیدات پاسارگاد باتری داشتیم، به‌توافق رسیدیم که این محصول را با همکاری این شرکت عرضه کنیم.» مدیرعامل شرکت مهریدک آریا با بیان اینکه به‌تازگی این کالا آماده شده و برای هر آمپر آن قیمت 12 هزار تومان  درنظر گرفته‌ایم، درخصوص کیفیت کالای قبلی و فعلی اظهار می‌کند: «به‌لحاظ مرجوع شدن کالا، برای برند کره‌ای ما کمتر از 0.25 درصد مرجوعی داشتیم. اگر کیفیت محصول جدید با درصد کمی نزدیک به‌محصول کره‌ای‌ها باشد، شاید برای این محصول هم کمتر از 0.5 درصد مرجوعی داشته باشیم.»
صاحب برند باتری لاجیکس درخصوص علت استقبال مشتریان ایرانی از این برند در گذشته می‌گوید: «تنها ویژگی که باعث شد این برند به‌سرعت در ایران جا بیفتد و مورد استقبال واقع شود، ارائه سرویس و خدمات بود. امیدواریم بتوانیم برای محصولات جدید هم مشابه برند کره‌ای خدمات ارائه دهیم.» وی درخصوص زمان عرضه محصول نیز تاکید می‌کند:‌ «رونمایی این محصول انجام شده و کالا از خط‌تولید خارج شده و از چندروز گذشته در یکی، دو شهر هدف توزیع شده است. برای تهران نیز از امروز شروع به‌فروش خواهیم کرد. لاجیکس کره به‌شکل انحصاری ثبت ما بوده است و هم شرکت کره‌ای با نام مهریدک آریا و هم شرکت ایرانی با همان لوگو به‌نام ما ثبت شده است و روال قانونی را طی می‌کند.» میوه‌چی درخصوص سبد محصول برند لاجیکس می‌گوید: «سبد محصول ما بستگی به‌تولیدکننده دارد که درحال‌حاضر 55، 60، 66، 74 و 70 آمپر تولید می‌کند. ما طبیعتا با شرکت‌های دیگری وارد همکاری نمی‌شویم و اگر شرکت پاسارگاد افزایش آمپر بدهد، ما نیز افزایش آمپر خواهیم داشت. درغیر این صورت در همین چندآمپر تولید را ادامه خواهیم داد.» 
وی با بیان اینکه برند کره‌ای 4 تا 5سال روی خودروها بوده و امیدواریم محصول جدید نیز در این حدود عمر کند، می‌افزاید: «تاخیر ما در سال‌های اخیر برای همکاری با تولیدکنندگان داخلی به‌این دلیل بود که قصد داشتیم تولیدکننده خوشنام پیدا کنیم و سال 96 آخرین ورود را از کره داشتیم و درحال‌حاضر مرجوعی‌ها به‌دلیل تمام شدن عمر باتری‌هاست. یعنی لاجیکس بین 4 تا 5 سال روی خودروها بوده است و امیدوارم محصول داخلی هم اگر 5 ساله نیست، 4 سال عمر داشته باشد و زیر 3 سال برای مصرف‌کننده کارکرد نداشته باشد. دید ما به‌تولید محصول درهمکاری با شرکت پاسارگاد بر این اساس بوده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =