روغن‌موتورهای سنتتیک

موبیل‌وان به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین سازندگان روغن ‌موتورهای سنتتیک، به‌تازگی سری جدیدی از محصولات خود را به‌صورت ویژه برای پورشه‌سواران عرضه خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،موبیل‌وان به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین سازندگان روغن‌موتورهای سنتتیک، به‌تازگی سری جدیدی از محصولات خود را به‌صورت ویژه برای پورشه‌سواران عرضه خواهد کرد. این سری که با همکاری کمپانی پورشه توسعه داده شده است، درحال‌حاضر تحت سه‌عنوان C20، C30 و C40 عرضه می‌شود. موبیل این محصولات را دستاورد قابل‌توجهی در نوآوری مدنظرش می‌داند که باعث خلق تجربه رانندگی فوق‌العاده برای مالکان پورشه درچین می‌شود. محصولاتی که با تمام نیازهای توان بالای موتورهای پورشه همخوانی دارند. فرمولاسیون این سه‌محصول به‌نحوی است که طول عمر فیلتر ذرات گران‌قیمت در سیستم اگزوز پورشه را بااستفاده از فناوری کاهش خاکستر و دوده افزایش می‌دهد. 
بنابراین این محصولات به‌نحوی طراحی شده‌اند که با استانداردهای سخت‌گیرانه‌تر دولت چین به‌نام «چاینا VI» برای آلایندگی پیشرانه خودروهای درون‌سوز مطابقت دارند. با توجه به‌اینکه پورشه اطمینان دارد موبیل برای ساخت این محصولات از روغن‌پایه تمام‌سنتتیک استفاده کرده، بنابراین عرضه آن‌ها را در ۱۰۰ نمایندگی خود درسراسر چین آغاز کرده است. 
فابیو استولزا (Fabio Stoelzel) معاون بخش خدمات پس از فروش پورشه چین دراین‌باره گفت: «یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مراکز خدمات پس از فروش پورشه، استفاده از قطعات اصلی مطابق استانداردهای سختگیرانه این شرکت است. 
این روند سبب می‌شود مشتری اطمینان داشته باشد که تمام موارد تحت‌نظر پورشه بوده و موتور این خودروها برای کار کردن در سخت‌ترین شرایط آماده است. روانکارهای موبیل‌وان که سطح عملکرد بسیار بالایی دارند، توانسته‌اند چه در جاده و چه در مسابقات به‌طور چشمگیری به‌پورشه کمک کنند و در کنار این خودروساز در ایجاد تاریخ افسانه‌ای این برند سهمی داشته باشند.
 روغن‌موتورهایی که به‌طور مشترک با موبیل‌وان به‌بازار عرضه شده است، عملکرد پیشرانه خودروهای ما را به‌طور کامل ارتقا داده و می‌تواند معیار جدیدی در صنعت روانکارها به‌حساب آید. ما مشتاقانه منتظریم مشتری محصولات پورشه با توجه به‌همراهی مناسب اگزون‌موبیل و برند موبیل‌وان با ما، بتواند سفر آسوده و هیجان‌انگیزی را تجربه کند.» از سال ۱۹۹۶ رابطه بین پورشه و اگزون‌موبیل برای توسعه محصولات با فناوری پیشرفته‌تر از سطح عادی بازار و عرضه این محصولات به‌مشتری‌های پورشه آغاز شد و حالا پس از گذشت ۲۰ سال از این مشارکت، شاهد معرفی نسل‌های جدیدی از پورشه ۹۱۱ هستیم که نیاز به‌روانکاری با کیفیت‌تر برای ارائه توان بیشتر در حین رعایت استانداردهای سخت‌گیرانه آلایندگی دارد. اگزون‌موبیل نیز طی این سال‌ها همواره به‌عنوان حامی رسمی پورشه در موتوراسپرت حضور داشته و توانسته در کسب مقام‌های متعددی در سوپرکاپ، برگزاری کررا کاپ در سراسر جهان و پشتیبانی فنی و مالی از تیم‌های پورشه Works برای حضور در مسابقات حساسی همچون دسته‌بندی LMP1 و جی‌تی مسابقات استقامت ۲۴ ساعته و همچنین سری مسابقات WEC نقش پررنگی داشته باشد. موبیل‌وان باور دارد که با فناوری ضدسایش اختصاصی خود عملکردی فراتر از سایر روغن‌موتورها ارائه کرده و می‌تواند حامی قدرتمندی در ارائه توان حداکثری محصولات پورشه باشد. ریچارد یوعه (Richard Yue) مدیر اگزون‌موبیل چین گفت: «پورشه یکی از شرکای مهم و استراتژیک ما محسوب می‌شود و با گذشت سال‌ها و اعمال تغییرات در کارخانه‌های هر دو کمپانی، همواره موبیل‌وان به‌دستیابی خودروهای اسپرت پورشه به‌سطح عملکرد بهتر کمک کرده است و در آینده نیز حمایت‌های بیشتری از صاحبان پورشه خواهد داشت.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =