کد خبر: 230460
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
مرسدس‌بنز ایکس ‌کلاس

کارلکس‌ دیزاین یکی از همان شرکت‌هاست که به‌تازگی نسخه‌ای جذاب و متفاوت از مرسدس‌بنز ایکس‌کلاس را با نام پیکاپ‌دیزاین معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس‌بنز ایکس ‌کلاس یکی از مدل‌های نگون‌بخت این کمپانی است که به‌دلیل استقبال کم از سوی مصرف‌کنندگان به دست فراموشی سپرده می‌شود.

اما این پیکاپ لوکس آلمانی همچنان برای تیونرها جذاب است و شاهد معرفی پروژه‌های خاص ازسوی برخی تیونرهای نام‌آشنا هستیم. کارلکس ‌دیزاین یکی از همان شرکت‌هاست که به‌تازگی نسخه‌ای جذاب و متفاوت از مرسدس‌بنز ایکس‌ کلاس را با نام پیکاپ ‌دیزاین معرفی کرده، بدنه این خودرو که به‌صورت دورنگ طراحی شده، بارزترین مشخصه در نمای ظاهری آن است که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. بدنه ایکس‌کلاس در قسمت پایین دارای رنگ سفید و در بخش بالایی به رنگ قهوه‌ای مزین شده است. از این‌رو سایر ادوات و تجهیزات بدنه نیز با رنگ قهوه‌ای تزئین شده‌اند. 


کارلکس ‌دیزاین برای هرچه بیشتر لوکس شدن این خودرو، از کف ‌پوش چوبی مرغوبی برای قسمت بار عقب استفاده کرده است. البته این موضوع شاید کاربری ایکس‌ کلاس را دچار مشکل کند، زیرا کمتر کسی به فکر بارگیری روی کف‌ پوش‌های چوبی مرغوب خواهد بود. کابین ‌ایکس‌ کلاس شبیه هیچ محصول دیگری نیست. 
البته پیکاپ دیزاین از عناصر جوبی روی داشبورد و فرمان استفاده کرده است. قدم بعدی پوشاندن بخش‌هایی همچون صندلی‌ها، دسته دنده، ترمزدستی، کنسول مرکزی و پانل درها با چرم قهوه‌ای است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =