ابتدا بایدگفت عیب‌یابی از راه دور درست نیست و نیاز به‌بررسی بیشتر است. معمولا این ایراد زمانی در خودرو ایجاد می‌شود که مجموعه دیسک‌وصفحه به‌طور نادرست روی موتور مونتاژ شده باشد و دراین صورت به‌مرور صدای اضافی ایجاد خواهد شد.

خودرو زانتیا مدل 1389 دارم و مدتی است زمان روشن کردن خودرو به‌ویژه هنگامی که خودرو چندساعتی روشن نشده باشد، درصورتی که با گرفتن کلاچ ‌استارت بزنم و پس از آن کلاچ را رها کنم، صدای عجیبی در زمان برداشتن پا از روی پدال به‌گوش می‌رسد؛ مشکل چیست؟ 

به گزارش «اخبار خودرو»،ابتدا بایدگفت عیب‌یابی از راه دور درست نیست و نیاز به‌بررسی بیشتر است. معمولا این ایراد زمانی در خودرو ایجاد می‌شود که مجموعه دیسک‌وصفحه به‌طور نادرست روی موتور مونتاژ شده باشد و دراین صورت به‌مرور صدای اضافی ایجاد خواهد شد. همچنین اگر گیربکس خودرو به‌تازگی تعمیر شده باشد و در زمان بستن آن، به‌شیوه نصب درست این قطعه دقت نشود، ممکن است سبب انحراف شفت گیربکس از مرکز میل‌لنگ شود و به‌دنبال آن سایش رخ ‌دهد که دراین صورت در زمان رها سازی پدال، صدای نامتعارفی در گیربکس ایجاد خواهد شد. بنابراین همواره توصیه می‌شود برای هر نوع تعویض و تعمیری درراستای پیشگیری از هزینه‌های تحمیل‌شده، صرفا به‌نمایندگی مربوطه خودرو مراجعه کنید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =