کد خبر: 230517
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
خودرو برقی

به‌تازگی شرکت Kandi America که در زمینه‌ تولید خودروهای الکتریکی کوچک فعالیت می‌کند، از دو مدل K27 و K23 پرده‌برداری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی شرکت Kandi America که در زمینه‌ تولید خودروهای الکتریکی کوچک فعالیت می‌کند، از دو مدل K27 و K23 پرده‌برداری کرد.

مدل پایه با نام Kandi K27، یک خودرو الکتریکی جمع‌وجور است که از باتری 17.69 کیلووات‌ساعتی استفاده می‌کند و به‌گفته Kandi  حدود ۱۶۰‌کیلومتر ظرفیت پیمایش دارد. البته هیچ‌ اطلاعاتی درباره قدرت و گشتاور این خودرو از‌سوی سازنده منتشر نشده است اما قیمت پایه این محصول از 20‌هزار و 499 دلار آغاز می‌شود که پس از کسر اعتبار مالیاتی فدرال به ۱۲هزار و ۹۹۹ دلار کاهش می‌یابد. 


مدل دیگری که در ایالات متحده عرضه می‌شود، Kandi K23 با ابعاد بزرگ‌تر است. این مدل از باتری بزرگ 41.4کیلووات ساعتی بهره می‌برد و ظرفیت پیمایشی معادل ۲۹۰کیلومتر را دارد. قیمت K23 از ۲۹هزار‌و۹۹۹دلار شروع می‌شود که با کسر اعتبار مالیاتی فدرال ۷‌هزار‌و۵۰۰ دلاری، این رقم به ۲۲هزارو۴۹۹دلار کاهش می‌یابد. قرار است این دو خودرو قبل از پایان سال جاری وارد بازار ایالات‌متحده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =