کد خبر: 230521
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
تایرهای ساخت داخل

بررسی آمار تولیدات کارخانجات تایرسازی حاکی از تولید ۸۴ هزار و ۱۲۴ تن انواع تایر از ابتدای امسال تا پایان تیرماه و رشد ۲۳ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

به گزارش «اخبار خودرو»،این میزان تولید معادل هفت میلیون و ۹۱۴ هزار و ۸۸۰ حلقه تایر است که از این نظر نیز در همسنجی با پارسال رشد ۲۴ درصدی داشته است.

در این مدت ۴۹ هزار و ۷۸۹ تن تایر خودروی سواری معادل ۶ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۳۰۹ حلقه تولید شد که به ترتیب رشد ۲۸ درصدی و ۲۵ درصدی نشان می‌دهد.

همچنین تولید تایر وانتی با رشد هشت درصدی وزنی به هفت هزار و ۴۵۲ تن رسید.

تولید تایر باری و اتوبوسی نیز در این مدت رشد ۱۰ درصدی از نظر وزنی داشت و به ۱۶ هزار و ۸۹۸ تن رسید.

رشد ۱۱۹ درصدی تولید تایر کشاورزی سبک (یک‌هزار و ۷۴۱ تن)، رشد ۳۱ درصدی تولید تایر کشاورزی سنگین (۶ هزار ۱۴۰ تن) و رشد ۲۱ درصدی تولید تایرهای راهسازی و صنعتی (دو هزار و ۱۰۳ تن) در چهار ماهه امسال به ثبت رسید.

رشد ۶۱ درصدی تولید تایر دوچرخه (۵۵۷ تن)، رشد ۱۷ درصدی تایر موتورسیکلت (چهار هزار و ۷۴ تن)، رشد ۷۰ درصدی تولید تیوب خودرو (یک‌هزار و ۵۰۵ تن)، رشد ۶۸ درصدی تولید تیوب دوچرخه (۱۴۹ تن)، رشد ۱۷ درصدی تولید تیوب موتورسیکلت (یک‌هزار و ۱۵۸ تن)، رشد ۳۶ درصدی تولید تایر اسکوتری (۸۸۸ تن) و رشد ۱۵۳ درصدی تولید تیوب اسکوتری (۲۴۵ تن) از دیگر آمارهای قابل اشاره از ابتدای امسال تا پایان تیرماه است.

در گروه سایر محصولات نیز این کارخانجات موفق به تولید یک‌هزار و ۲۶۷ تن معادل ۳۴۶ هزار و ۷۱۵ حلقه فلپ، تسمه نقاله، شیلنگ و غیره شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =