کد خبر: 230535
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳

شرکت پرشیاخودرو همزمان با همه‌گیری بیماری کرونا اقدام به ارائه خدمات ویژه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پرشیا‌خودرو همزمان با همه‌گیری بیماری کرونا اقدام به ارائه خدمات ویژه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های رسمی فروش و خدمات پس از فروش خود کرده است. بر این اساس هنگام پذیرش خودرو برای انجام خدمات تعمیرگاهی، پرسنل با تجهیزات مخصوص، بخش‌های خودرو را به‌صورت کامل ضدعفونی می‌کنند و نقاط حساس نیز با کاور‌های پلاستیکی  پوشانده می‌شود. 
البته مشتریان و صاحبان خودروهای ب‌ام‌و و مینی می‌توانند بدون‌نیاز به حضور در محل تعمیرگاه، درخواست خدمات غیرحضوری با خودروبر داشته باشند و با خاطری آسوده کار را به پرشیاخودرو بسپارند. خدمات در محل مشتریان با رعایت کلیه اصول بهداشتی انجام و خودرو در ابتدا و همچنین پایان خدمات، به‌طور کامل ضدعفونی و تحویل می‌شود. 
در سرویس خدمات VIP ، خودرو مشتری توسط خودروبر به تعمیرگاه انتقال می‌یابد. همچنین مشتریانی که به مراکز خدمات مراجعه کنند، پس از پذیرش خودرو، توسط خودروهای ضدعفونی‌شده و با رعایت اصول بهداشتی راهی مقصد مورد نظرشان می‌شوند. همچنین شرکت پرشیاخودرو در محل تعمیرگاه مرکزی خود اقدام به ساخت و راه‌اندازی تونل ضدعفونی مخصوص بدنه خودرو کرده است. خودروها در ابتدای پذیرش و انتهای مرحله ترخیص وارد تونل  و به‌صورت کامل ضدعفونی می‌شوند. 
نمونه کوچک‌تر این تونل برای ضدعفونی بدنی پرسنل تعمیرگاهی دفترمرکزی استفاده می‌شود. علاقه‌مندان و مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به بخش نمایندگان در سایت Persiakhodro.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن 4591 (پیش‌شماره 021 تهران) تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =