کد خبر: 230552
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
تعویض پلاک

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت:با افزایش ساعات خدمات رسانی، مشکل ایجاد صف‌های طولانی را حل کردیم.

به گزارش «اخبار خودرو»،سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان پیرامون مراجعات و ایجاد صف‌های طولانی در مراکز تعویض پلاک اظهار داشت:در بحث تعویض پلاک میزان ورودی ما نسبت به سال گذشته تفاوتی نداشته است ، اما بحث طولانی بودن صف‌های تعویض پلاک به این خاطر است که ما برای رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی هر تعداد خودرویی که بتوانیم پاسخگو باشیم را وارد مرکز میکنیم که با اتمام کار و بعد از خارج شدن، تعدادی دیگر وارد میشوند، اما در گذشته همه خودرو‌ها با هم وارد میشدند و صف‌های طولانی ایجاد نمیشد.


رئیس پلیس راهور استان افزود: ما با افزایش ساعت خدمات رسانی تا ساعت ۱۷ بعد از ظهر، مشکل ایجاد صف‌های طولانی را حل کردیم و در حال حاضر مراجعان با ورود به مراکز تعویض پلاک حدود ساعت ۱۰ الی ۱۱ بدون ایستادن در صف بلافاصله وارد مرکز شده  و از زمان ورود تا خروج حدود یک ساعت بیشتر زمان نیاز نیست تا خدمات‌دهی و خدمات گیری ما انجام شود.

او افزود: ولی متاسفانه هنوز برای خود ما هم مشخص نیست که چرا شهروندان عزیز ساعت چهار صبح در صف‌های طولانی می‌ایستند تا بعد از صرف حدود ۳ ساعت زمان، ساعت ۱۰ صبح وارد مرکز شوند، در صورتی که برای مثال اگر ساعت ۱۱ مراجعه کنند ساعت ۱۲ کارشان تمام می‌شود و اصلاً نیازی به حضور در ساعت‌های اولیه صبح نیست!

محمدی در خصوص حضور دلالان در صف‌های مراکز تعویض پلاک و شایعات به وجود آمده در فضای مجازی گفت:این موضوع صحت ندارد و دلالی در کار نیست، اما حفاظت اطلاعات ما این موضوعات را رصد و پایش می‌کنند که در این رابطه هم وارد موضوع شدند و این جریان یک شایعه بیشتر نبود.


او افزود: شهروندان در صورت داشتنِ شکایات یا ارائه انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۷ تماس بگیرند و یا با مراجعه حضوری به موسسه راهگشا در مراکز تعویض پلاک به مدیر موسسه یا مدیر فنی ما نظرات و شکایات خودشان را منعکس کنند.همچنین در صورت نیاز به رده‌های بالاتر میتوانند به سرهنگ احمدی رئیس تعویض پلاک و شماره گذاری که در شهرک آزمایش مستقر هستند مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص راه اندازی سامانه نوبت دهی اینترنتی مراکز تعویض پلاک گفت: این طرح در سطح تهران به صورت آزمایشی انجام می‌شود که در صورت نتیجه گیری در آینده‌ای نزدیک در سایر کلانشهر‌ها هم این اتفاق خواهد افتاد که نیاز به زیرساخت‌های خاصی دارد و درصورت ابلاغ؛ موضوع را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

محمدی در خصوص شرایط شیوع بیماری در استان و امکان تعطیلی مراکز تعویض پلاک گفت: تعطیلی مراکز تعویض پلاک منوط به تصمیم گیری و اعلام ستاد کرونای استان و یا ابلاغیه از طریق راهور ناجا می‌باشد و ما تابع دستور آن‌ها هستیم.


او در پایان گفت:از همه شهروندان عزیزی که به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کنند می‌خواهیم تا از همراه آوردن خانواده خودداری کنند، فقط خریدار و فروشنده و اگر وکالت دارند فقط حضور خریدار کفایت میکند، افراد اضافی با خودشان نیاورند و خودکار شخصی همراه داشته باشند، استفاده از ماسک الزامی است و از ورود افراد بدون ماسک به داخل مراکز جلوگیری می‌شود و مهمترین گزینه اینکه در ساعات اولیه صبح مراجعه نکنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =