شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

طبق آمار ارائه شده توسط اداره کل صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت، بر اساس ارزشیابی کیفی انجام شده در تیرماه امسال، در گروه خودروهای سبک ۹ خودروی سواری چهار ستاره کیفی و ۲۰ خودروی سبک سواری سه ستاره کیفی را توانستند به خود اختصاص دهند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مطابق آمار منتشر شده، در گروه خودروهای سواری تولیدی در تیرماه سال جاری تنها پژو ۲۰۰۸ شرکت ایران‌خودرو که در لیست قیمتی دو قرار دارد، توانسته پنج ستاره کیفی را دریافت کرده و بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دهد؛ این در حالی است که در ارزیابی خرداد ماه، علاوه بر پژو ۲۰۰۸، خودرو نیومزدا ۳ بهمن‌موتور در سطح قیمتی یک هم پنج ستاره کیفی را کسب کرده بود اما در لیست آمار تیرماه به این خودرو اشاره نشده است.

در سطح قیمتی یک، محصول تیگو ۷ شرکت مدیران‌خودرو، سه ستاره کیفی را به دست آورده است.

در لیست قیمتی دو نیز، هایما S۷ اتوماتیک ایران‌خودرو خراسان چهار ستاره کیفی و پس از آن، جک S۵ و جک S۳ کرمان‌موتور،  SWM G۰۱ سیف‌خودرو و تیگو ۵ مدیران‌خودرو هریک موفق به کسب سه ستاره‌ از پنج ستاره کیفی شده‌اند. در ارزیابی خرداد ماه نیز ستاره‌های دریافتی خودروهای ذکر شده در این کلاس قیمتی، به همین صورت بوده است.  

ضمن اینکه در این گروه قیمتی، MVM X۳۳S  دو ستاره و آریزو ۵ نیز یک ستاره کسب کرده‌اند.

شایان ذکر است که در لیست قیمتی سه، خودروی B۳۰ شرکت بهمن‌موتور چهار ستاره از پنح ستاره کیفی را به خود اختصاص داده است.  

براساس این گزارش در سطح قیمتی چهار، خودروهای تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، دناپلاس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دنده‌ای، پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک و مدل دنده‌ای آن و همچنین پارس‌تندر شرکت پارس‌خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی کسب کرده‌اند.

در این لیست قیمتی دنا، رانا، پژو ۲۰۶ صندوقدار و بدون صندوق آن، دانگ فنگ ۳۰H و پژو پارس اتوماتیک ایران‌خودرو کرمانشاه سه ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند.

همچنین خودروهای سورن ایران‌خودرو تبریز، پژو پارس،  برلیانس H۲۳۰ و رنو ساندرو اتوماتیک پارس‌خودرو و سمند ایران‌خودرو تبریز هریک سه ستاره کیفی دریافت کرده‌اند.

 در نهایت در سطح قیمتی پنج نیز تیبا و تیبا ۲، کوییک و ساینا موفق به دریافت ۳ ستاره کیفی شده و خودروهای سایپا ۱۳۲X، ۱۳۱X شرکت سایپاو همچنین ۱۳۱X پارس‌خودرو  هم دو ستاره کیفی به دست آورده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =