کنفرانس سالانه NTDA (اتحادیه ملی توزیع‌کنندگان تایر دنیا) که قرار بود ۵نوامبر در سالن مرکز کنفرانس VOX بریمنگهام برگزار شود، لغو شد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،کنفرانس سالانه NTDA (اتحادیه ملی توزیع‌کنندگان تایر دنیا) که قرار بود ۵نوامبر در سالن مرکز کنفرانس VOX بریمنگهام برگزار شود، لغو شد. این نخستین سال است که مراسم شام سالانه که از سال ۱۹۳۰ میلادی برگزار می‌شد، به‌دلیل  یک اتفاق غیر منتظره لغو می‌شود  و نمایندگان این شرکت‌ها امکان حضور در کنار یکدیگر را ندارند. استفان هی (Stefan Hay) مدیر اتحادیه NTDA می‌گوید این تصمیم به‌سادگی گرفته نشد و امیدوار بودند دولت انگلستان محدودیت‌ها را از ابتدای ماه اکتبر لغو کند، اما دولت بوریس جانسون اعلام کرد آغاز فعالیت‌ کسب‌وکارها در یکم اکتبر را لغو می‌کند، زیرا به‌دلیل شرایطی که کووید-۱۹ ایجاد کرده است، همچنان احتمال شیوع این بیماری وجود دارد. به همین‌ دلیل فعالیت مجدد کسب‌وکارها در انگلستان با تاخیر مواجه شد که البته کنفرانس صنعت تایر هم از این تاخیر پیروی خواهد کرد. بنابراین کنفرانس و شام سالانه به همراه مراسم اهدای جوایز به سال دیگر موکول شده و قرار است در ۷ اکتبر سال ۲۰۲۱ در بریمنگهام برگزار شود. همه‌ساله کنفرانس صنعت تایر NTDA (که پیش‌از این به‌عنوان مراسم اهدای جوایز و شام صنعت تایر شناخته می‌شد) با حضور بیش‌از ۲۰۰ نفر از نمایندگان برترین تولیدکنندگان صنعت تایر برگزار می‌شد. این رویداد بستر مناسبی برای ملاقات بزرگان صنعت تایر و ارائه‌کنندگان خدمات پس از فروش خودرو بود و طی برگزاری آن ایده‌های جدید، سنجش بازار و راهکارهای مشترک ارائه می‌شد. نمایندگان فرصتی برای  شنیدن نظرات طیف وسیعی از افراد تاثیرگذار در صنعت خودرو و صاحب‌نظران مشاغل مرتبط را داشتند اما متاسفانه امسال با لغو این گردهمایی باید برای دور هم جمع شدن یک‌سال دیگر صبر کنند. استفان هی پیش از این وعده داده بود با برگزاری این گردهمایی، راهکارهای مقابله با تاثیرات منفی کرونا بر صنعت تایر دنیا به بحث و مشورت گذاشته خواهد شد که گویا زور کووید-19 به برگزار کنندگان چربید تا راهکارهایشان برای برون‌رفت این صنعت از بحران ‌ناشی از آن در جمع بزرگان این صنعت مطرح نشود.
 از شش سال گذشته این کنفرانس با حمایت مالی یکی از شرکت‌های مرتبط برگزار می‌شد و امسال قرار بود لینگ‌لانگ‌تایر (Ling Long) به‌عنوان اسپانسر حاضر شود. استفان هی هنگام عقد قرارداد حمایت مالی لینگ‌لانگ از حضور این تایرساز چینی خوشحال بود زیرا ورود این مجموعه تایرساز برای تولید در صربستان و عرضه در اروپا تا پایان سال ۲۰۲۱ را بسیار مثبت ارزیابی می‌کرد. حال به‌نظر می‌رسد اسپانسری رویداد سال آتی NTDA هم برعهده لینگ‌لانگ باشد و احتمال دارد تا آن زمان خط تولید برند چینی در صربستان نیز افتتاح شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =