بورس

بازار سرمایه در حالی نخستین روز از ششمین ماه سال جاری را پشت سر گذاشت که در ادامه روند هفته‌های اخیر باز هم شاهد ریزش سهام غالب شرکت‌های بورسی بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،بازار سرمایه در حالی نخستین روز از ششمین ماه سال جاری را پشت سر گذاشت که در ادامه روند هفته‌های اخیر باز هم شاهد ریزش سهام غالب شرکت‌های بورسی بود. به گزارش دنیای خودرو، در پایان معاملات روز گذشته گروه خودرویی نیز مانند هفته‌ها و روزهای گذشته قرمزپوش بود و جز یکی دو سهم، مابقی دچار کاهش ارزش شدند. سهم گروه بهمن مانند روزهای گذشته همچنان در میان قرمزپوشان بازار سرمایه، سبزپوش باقی ماند تا تنها سهمی باشد که این روزها می‌توان روی آن حساب باز کرد. در پایان معاملات روز شنبه گروه خودرویی طی 179هزار نوبت معاملاتی، 2.4میلیارد سهم به ارزش 1499میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت تا این گروه بعد از بانکی‌ها بیشترین حجم معامله را در اختیار داشته باشد. همچنین در پایان معاملات روز گذشته گروه فلزات اساسی بیشترین تعداد معاملات را در اختیار گرفت.

   واهمه سرمایه‌گذاران از شرایط بازار سرمایه 
روند ریزشی بازار سرمایه در حالی طی هفته‌های اخیر ادامه داشته که حتی خبرهای خوبی که طی روزهای پایانی هفته گذشته منتشر شد نیز باعث نشد تا سرمایه‌گذاران به مثبت‌شدن بازار سرمایه امیدوار شوند و ترسشان از روندی که درحال‌حاضر این بازار با آن درگیر شده است، بریزد.
   صف‌های فروش همچنان حرف اول را در بورس می‌زند
طی نیم ساعت ابتدایی بازگشایی بازار سرمایه شاهد صف خرید برای برخی از سهم‌ها بودیم، به‌طوری‌که شاخص نیز تا 30هزار واحد افزایش پیدا کرد. اما این شرایط تنها نیم ساعت دوام آورد و بار دیگر صف‌های خرید جای خود را به صف‌های فروش دادند و به این ترتیب بار دیگر شاخص کل در مسیر نزولی قرار گرفت و در پایان معاملات نیز شاخص کل بیش از 60هزار واحد عقبگرد را تجربه کرد. 
در پایان معاملات نیز با ریزش بیش از 29هزار واحدی شاخص کل، در کانال یک‌میلیون و 720هزار واحدی آرام گرفت. پیش‌بینی می‌شود شرایط فعلی بورس طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =