اگر سنسور دمای هوا نیز مشکل داشته باشد، در بد گاز خوردن موتورسیکلت شما تاثیرگذار خواهد بود. براین اساس باید ضمن بررسی سنسور دمای هوا در صورت نیاز این قطعه تعویض شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،باتوجه به‌اینکه موتورسیکلت شما دارای سیستم سوخت‌رسانی انژکتوری است، بد گاز خوردن آن به‌خرابی دو سنسور مشخص منوط می‌شود: نخست‌اینکه اگر سنسور دریچه‌گاز معیوب شده باشد یا به‌درستی عمل نکند، دورموتور با مشکل مواجه می‌شود و بر این اساس باید ECM به‌دستگاه عیب‌یاب متصل شود و در این حالت درصورت وجود خطای سنسور دریچه‌گاز، این خطا در حافظه ECM پاک می‌شود و با تعویض این قطعه مشکل برطرف خواهد شد. 
همچنین در نظر داشته باشید که اگر سنسور دمای هوا نیز مشکل داشته باشد، در بد گاز خوردن موتورسیکلت شما تاثیرگذار خواهد بود. براین اساس باید ضمن بررسی سنسور دمای هوا در صورت نیاز این قطعه تعویض شود. اما مصرف سوخت بیش‌تر ناشی از خرابی یکی از سنسورهای موتور است. درواقع یکی از نشانه‌های خرابی سنسور اکسیژن افزایش مصرف سوخت است. بنابراین برای رفع مشکل باید سنسور اکسیژن تعویض شود. از طرفی درپاسخ به‌بخش آخر سوال شما باید گفت روشن نشدن چراغ استپ در زمان ترمزگیری دو علت عمده دارد: نخست‌اینکه احتمال دارد چراغ مربوطه به‌اصطلاح سوخته باشد که برای رفع مشکل باید تعویض شود. همچنین ممکن است سوکت چراغ عقب نیز اتصالی کرده باشد که برای رفع ایراد باید این قطعه نیز با نمونه نو جابه‌جا شود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =