از آنجاکه شرکت تکنومارکتینگ‌گروپ (TMG) مستقر در هلند براساس ارزیابی‌های خود ارائه خدمات سرویس در محل برای تایر در اروپا، آمریکای‌شمالی و آسیا را محبوب دیده است، قصد دارد نوآوری و محصول جدیدی را به صنعت تایر معرفی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،از آنجا‌که شرکت تکنومارکتینگ‌گروپ (TMG) مستقر در هلند براساس ارزیابی‌های خود ارائه خدمات سرویس در محل برای تایر در اروپا، آمریکای‌شمالی و آسیا را محبوب دیده است، قصد دارد نوآوری و محصول جدیدی را به صنعت تایر معرفی کند. آنها پیش از هرچیز سراغ طراحی و چیدمان یک خودرو ون رفتند که استفاده از آن برای ارائه خدمات مرتبط با تایر از لحاظ ایمنی و ارگونومی مناسب و کاربردی باشد. البته هم‌زمان بروشور کاملی شامل توضیحات و امکاناتی که در این ون‌ها ارائه می‌شوند، تهیه و برای شرکت‌های علاقه‌مند ارسال شده است. 
رالف دوبلدام، مدیرعامل گروه TMG در این زمینه گفت: «در‌حال‌حاضر امکان سفارش‌گذاری چند مدل E-Cube وجود دارد. هدف نهایی ما این است اطمینان حاصل کنیم برای هر مشتری یک پیکربندیِ ای-کیوب وجود دارد. این سرویس با ویژگی‌های پایه‌ شروع می‌شود، یعنی امکانات اولیه سرویس‌دهی برای تایر خودرو امکان‌پذیر است و پس‌از آن از امکان افزودن به سفارش‌های مشتری از لحاظ ارتباطات، اشتراک‌گذاری داده‌ها و حتی شارژ خورشیدی وجود دارد. 
ما در‌حال‌حاضر از شرکت‌های علاقه‌مند دعوت می‌کنیم توضیح بدهند با چه بودجه‌ای قادر به سرمایه‌گذاری در این تجهیزات هستند. ما سعی خواهیم کرد E-CUBE متناسب با قیمت موردنظر و میزان پرداخت آنها را ایجاد کنیم.E-CUBE درواقع تبدیل یک سیستم ارائه خدمات لاستیک به‌صورت ماژولار یا تطبیق‌پذیرشونده است. نکته جالب درباره آن این است که آنچه را امروز سفارش‌گذاری نمی‌کنید، می‌توانید در مرحله بعد و هنگامی که مدل‌ کسب‌وکار شما تغییر یا ناوگان‌تان رشد کرد، به آن اضافه کنید.» 
از دیگر مزایای منحصربه‌فرد این سرویس می‌توان به امکان تجهیز به کارتیج باتری و سیستم بررسی باتری BMS اشاره کرد که هر دو به‌راحتی قابل‌نصب در داخل و خارج محیط کاری هستند. این خدمات متنوع باعث می‌شوند ای-کیوب به سیستم ارائه خدمات سیار همه‌کاره و البته دوست‌داشتنی تبدیل شود. رالف ادامه داد: «در‌واقع ای-کیوب در‌حال‌حاضر می‌تواند با مشخصات عملیاتی مختلف به مشتری تحویل داده شود. البته قیمت نهایی به پیکربندی انتخاب‌شده کاملا بستگی دارد. در‌واقع بخشی از همه‌کاره بودن این سرویس، به‌خاطر هماهنگی  با بودجه سفارش‌دهنده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =