کد خبر: 231203
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
کوروت ۲۰۲۱

شورولت برای کوروت ۲۰۲۱ دو رنگ جدید نقره‌ای و قرمز را تدارک دیده است که البته این رنگ‌ها جایگزین نمونه‌های مشابه سال پیش شده‌اند.

 به گزارش «اخبار خودرو»، شورولت کوروت C8 را می‌توان یکی از جنجالی‌ترین خودروهای سال 2020 دانست زیرا برای اولین‌بار پیشرانه وسط را تجربه می‌کند.

از همین‌رو علاقه‌مندان استقبال بسیار خوبی از این سوپراسپرت داشتند و همین‌امر باعث شد طراحان شورولت تغییرات جدیدی را برای سال 2021 روی آن اعمال کنند. شورولت برای کوروت ۲۰۲۱ دو رنگ جدید نقره‌ای و قرمز را تدارک دیده است که البته این رنگ‌ها جایگزین نمونه‌های مشابه سال پیش شده‌اند. نوار استینگر نیز دارای سه‌رنگ جدید است. کسانی که نوارهایی با طول کامل را دوست دارند، می‌توانند طرح‌های آبی، نارنجی، قرمز و زرد را هم انتخاب کنند. در کابین نیز برخی بهبودها دیده می‌شود که رنگ خاکستری و زرد ازجمله آن‌هاست. سیستم اطلاعات سرگرمی نیز به اپل‌کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم مجهز شده است. البته بهبودهای کوروت ۲۰۲۱ به‌ ظاهر آن مربوط نمی‌شود. 


هم‌اکنون می‌توان سیستم تعلیق مگنتیک‌راید را حتی بدون پکیج Z51 نیز سفارش داد. همچنین ویژگی ایمنی Buckle To Drive به‌صورت استاندارد در دسترس است یعنی اگر بیش‌از ۲۰‌ثانیه جعبه‌دنده را از حالت خود تغییر ندهید، اجازه خارج کردن آن از حالت پارک را نخواهید داشت. شورولت برای کوروت C8 مدل 2021 افزایش قیمت رسمی درنظر نگرفته است. اما باتوجه به اینکه برخی تغییرات در قالب آپشن به مشتریان عرضه می‌شوند، موجب افزایش قیمت پایه خودرو خواهند شد. همچنین انتظار می‌رود باتوجه به استقبال کنونی خریداران از نسخه کنونی، C8 مدل 2021 طرفداران بسیاری داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =