کد خبر: 231215
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۹
هتریک تویوتا در لومان تکمیل شد

قهرمان 6 دوره از مسابقات فرمول‌یک جهان تیم خودش را در مسابقات اکستریم E که بزرگ‌ترین مسابقه آفرود خودروهای الکتریکی است، به‌نام X44 راه‌اندازی کرد.

البته قرار نیست خود همیلتون رانندگی کند و با توجه به‌قوانین اجباری باید ترکیب رانندگان اکستریم E یک مرد و یک زن باشد و هنوز نام رانندگان تیم لوئیس اعلام نشده‌ است.

همیلتون بیان کرد: «این پروژه برای من هیجان‌انگیز و لذت‌بخش خواهد بود؛ چراکه در آن نقش متفاوتی به‌جز راننده تیم خواهم داشت. اما آنچه بیشتر از هر چیز برایم خوشایند است اینکه قهرمان جهان در اکستریم E تنها نیست و با همراهی خیریه‌های محلی برای نجات و رهایی کره زمین از مشکلات مربوط به‌محیط‌زیست آگاهی‌بخشی می‌کند تا میراث جاودانه‌ای را برای آیندگان به‌یادگار بگذارد. 
هر یک از ما این قدرت را داریم تا منشأ تغییر باشیم و این برای من ارزش زیادی دارد که می‌توانم از علاقه‌ام به‌مسابقات اتومبیلرانی استفاده کنم و آن را با علاقه‌ای که به کره زمین دارم ترکیب کنم و دراین راستا تاثیر مثبتی داشته باشم. من مشتاقانه منتظرم تیم در این سری جدید حاضر شود. 
فکر می‌کنم فوق‌العاده است که ما می‌توانیم برای مقابله با بحران‌های آب و هوایی آگاهی‌سازی کنیم.»

ظاهرا قرار است رنگ خودرو تیم لوئیس همیلتون همچون کاسکتش بنفش باشد و فعلا از هیچ سازنده‌ای به‌عنوان تامین‌کننده این تیم نامی برده نشده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =