کد خبر: 231367
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
پرشیا‌خودرو

شرکت پرشیاخودرو عرضه‌کننده و ارائه‌کننده خدمات پس از فروش خودروهای ب‌ام‌و در ایران برای پیشرفت مقاصد خود همایش کسب‌وکارهای جدید برگزار کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پرشیاخودرو عرضه‌کننده و ارائه‌کننده خدمات پس از فروش خودروهای ب‌ام‌و در ایران برای پیشرفت مقاصد خود همایش کسب‌وکارهای جدید برگزار کرد. این همایش روز دوشنبه از ساعت 11 تا 14:30 درمحل همایش‌های بین‌المللی رایزن واقع‌در خیابان نیاوران همراه با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. 
این همایش در حوزه اکسسوری و لایف‌استایل و اعطای نمایندگی فروش قطعات پرشیاخودرو با برند پرشیاساین برپا شد. علاوه‌بر این پرشیا خودرو به‌دنبال ورود برخی روغن‌ها و ادتیوهاست که قرار است با برند پرشیاخودرو وارد بازار شود؛ به همین دلیل از تمام نمایندگان فروش‌وخدمات پس‌از فروش و عاملیت‌های دولتی برند که قابلیت همکاری در این زمینه را داشتند دعوت به‌عمل آمد. همچنین در این همایش درمورد خودروهای کلاسیک ب‌ام‌و و بازسازی این خودروهای کلاسیک هم‌صحبت و نمونه‌هایی از این خودرو در این همایش به‌تصویر کشیده شد. 
پرشیاخودرو در این همایش دیدگاه بسیار خوب و خلاقانه‌ای برای عاملیت‌ها و نمایندگی‌های خود ایجاد کرده است تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کنند. پرشیاخودرو در زمینه خدمات پس‌ازفروش در ISQI رتبه نخست پاسخگویی به مشتریان را در بین شرکت‌های واردکننده خودرو دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =