کد خبر: 231370
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
کوپا T210

عدم تحویل خودروهای کوپا T210 توسط شرکت ریگان‌خودرو به شرکت شهرخودرو باعث نارضایتی برخی از مشتریان شده است و برخی از آنها صدایشان را به گوش مسئولان در تعزیرات و اتحادیه نمایشگاه‌داران رسانده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»، عدم تحویل خودروهای کوپا T210 توسط شرکت ریگان‌خودرو به شرکت شهر‌خودرو باعث نارضایتی برخی از مشتریان شده است و برخی از آنها صدایشان را به گوش مسئولان در تعزیرات و اتحادیه نمایشگاه‌داران رسانده‌اند. شرکت شهر‌خودرو که به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش خودرو کوپا فعالیت می‌کند، وظیفه دارد پاسخگوی بسیاری از مشتریان باشد. مشتریانی که بسیاری از آنها تاریخ ثبت‌نامشان به سال 97 برمی‌گردد. اتفاقی که متاسفانه باعث شده است برخی مشتریان با تجمعات هفتگی اعتراض خود را به گوش مسئولان این شرکت‌ها برسانند. البته نباید از این نکته غافل شد که بدقولی این شرکت‌ها بدون قصد بوده است و متاسفانه وجود تحریم‌ها و نبود قطعه باعث شده است تولید خودرو کوپا T210 در ریگان‌خودرو با مشکلات زیادی روبه‌رو شود. در‌حال‌حاضر 800 دستگاه کوپا منتظر رسیدن دستگیره در خودرو هستند. شرکت شهر خودرو هر روزه باید پاسخگوی بسیاری از این مشتریان بابت تحویل نشدن خودروهای کوپا باشد تا شرکت ریگان خودرو بتواند در آینده نزدیک با تولید این خودروها به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سعید ترکمن IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    اگرخودرو نداشتن چرا پول مردم راگرفتن برای ثبت نام
  • حسین محمدی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    اگر ماشین های تولید شده را بترتیب اولویت میدادند اینقدر به مردم فشار نمی امد اینها بی تعهد وبفکر منفافع شخصی میباشد وهنوز هم با رانت خواری مردم را سر کار گذاشته اند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =