فوکس‌پترولب SE روز گذشته آمار فروش ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی را منتشر کرده که نشان از رشد ۱۷ درصدی در کسب درآمد این شرکت نسبت به‌سال گذشته دارد. البته درمجموع فروش ۹ ماهه نسبت به‌زمان مشابه سال ۲۰۱۹ افت ۱۱ درصدی داشته که عمده آن مربوط به‌ماه آوریل است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، فوکس‌پترولب SE روز گذشته آمار فروش ۹ ماهه نخست سال جاری میلادی را منتشر کرده که نشان از رشد ۱۷ درصدی در کسب درآمد این شرکت نسبت به‌سال گذشته دارد. البته درمجموع فروش ۹ ماهه نسبت به‌زمان مشابه سال ۲۰۱۹ افت ۱۱ درصدی داشته که عمده آن مربوط به‌ماه آوریل است. 
پیش از این خود فوکس نیز افت فروشی تا یک‌میلیارد و ۷۰۰میلیون‌یورویی را در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر پیش‌بینی کرده بود. اما درعمل درآمد این شرکت پیش از کسر مالیات به ۲.۳ میلیون‌دلار رسیده است. اما در همین شرایط فعالیت کسب‌وکار فوکس بیشتر از پیش‌بینی‌های انجام‌شده بوده است. 
به‌همین دلیل مدیران مالی این شرکت اعلام کرده‌اند که با توجه به‌بهبود شرایط طی سه‌ماهه اخیر، برنامه‌ریزی خود را برای سه‌ماه پایانی سال تغییر خواهند داد. در اعلام این شرکت نیز آمده است: «فوکس پیش‌بینی می‌کند ماه‌های باقیمانده از سال درشرایط بهبود اقتصادی سپری شود و روند نزولی سال جاری به‌پایان برسد. 
به‌همین دلیل افت نهایی ۱۵ درصدی فروش تا پایان سال مورد انتظار ماست.» این رقم درحالی اعلام شده که تا پیش از این فوکس افت ۲۵درصدی را اعلام کرده بود. درادامه اعلامیه فوکس آمده است: «آثار این بحران را می‌توان در زنجیره تامین و تولید و تقاضای مشتری مشاهده کرد و بنابراین داشتن یک پیش‌بینی قطعی کار سختی است. دیدگاه جدید ما این‌گونه است که اگر قرنطینه شدید دیگری در سه‌ماهه پایانی سال رخ ندهد، شرایط فوکس بهبود خواهد یافت.» این شرکت اعلام کرده به‌خوبی آماده مقابله با این بحران است و برای آن برنامه‌ریزی مالی دارد. درادامه اعلامیه می‌خوانیم: «ثبات و ساختار هدفمند پایه‌های اولیه برای توسعه به‌حساب می‌آیند و این موارد درشرایط فعلی از سطح بالایی برخوردار نیستند. بنابراین ما منتظر رشد قابل توجهی نیستیم. اما پایین نگه داشتن هزینه‌های ثابت و برنامه‌ریزی صحیح برای تامین مواداولیه، تاثیر مثبتی در بهبود شرایط دارند. این روند به‌ما اجازه می‌دهد با فروش بیشتر، انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشیم. علاوه‌بر این فوکس بار دیگر حضور خود را درسطح جهان گسترده کرده و سبد محصولات خود را برای پوشش مشتریان بیشتر افزایش داده است.» 
به‌نظر می‌رسد فوکس پس از پایان سال مالی جاری، برنامه‌های زیادی را در نظر دارد؛ اما اجرای آن‌ها را مشروط بر ‌مثبت شدن شرایط مالی می‌داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =